@mastersthesis{foi:8095, author = {{Gregurić, Ivica}}, title = {{Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:8085, author = {{Hren, Katarina}}, title = {{Umjetna inteligencija u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7993, author = {{Predovan, Lara}}, title = {{Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7969, author = {{Filip, Žarinčić}}, title = {{Prikupljanje i analiza podataka za potrebe sustava upravljanja odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:8035, author = {{Karlica, Ana}}, title = {{Primjena proširene stvarnosti u prodaji}}, } @mastersthesis{foi:8005, author = {{Srbljinović, Mateja}}, title = {{Upotreba kolačića u modeliranju ponašanja korisnika}}, } @mastersthesis{foi:7826, author = {{Blagus, Paula}}, title = {{Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke}}, } @mastersthesis{foi:7755, author = {{Banac, Nikola}}, title = {{Usporedba predviđanja potražnje u normalnim uvjetima poslovanja i pod utjecajem poremećaja}}, } @mastersthesis{foi:7768, author = {{Vuk, Martina}}, title = {{Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7829, author = {{Ivanić, Patricija}}, title = {{Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:7765, author = {{Detić, Ana-Marija}}, title = {{Marketing žamora}}, } @mastersthesis{foi:7825, author = {{Dunaj, Andreja}}, title = {{Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb}}, } @mastersthesis{foi:7821, author = {{Ivanović, Tanja}}, title = {{Prihvaćenost sadržaja na Instagramu vezanog uz zdrave životne navike od strane generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:7822, author = {{Ivanagić, Iva}}, title = {{Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7767, author = {{Borak, Gabrijela}}, title = {{Društveni CRM}}, } @mastersthesis{foi:7766, author = {{Kaniški, Izabela}}, title = {{Influencerski marketing}}, } @mastersthesis{foi:7763, author = {{Golubić, Ena}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7764, author = {{Kralj, Maja}}, title = {{Mobilni marketing}}, } @mastersthesis{foi:7769, author = {{Tomšić, Nikolina}}, title = {{Ponašanje generacije Z u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7585, author = {{Čiko, Ivana}}, title = {{Zaštita podataka u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7545, author = {{Bahun, Sandra}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{foi:7532, author = {{Jurković, Daniel}}, title = {{Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike}}, } @mastersthesis{foi:7405, author = {{Mikulić, Marija}}, title = {{Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu}}, } @mastersthesis{foi:7486, author = {{Mujanović, Dominik}}, title = {{Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije}}, } @mastersthesis{foi:7438, author = {{Bruno, Čolan}}, title = {{Upravljanje znanjem u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7481, author = {{Dragčević, Magdalena}}, title = {{Lojalnost i zadovoljstvo kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7408, author = {{Podbojec, Alen}}, title = {{Primjena video tehnologija u poslovnoj prezentaciji tvrtki na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7480, author = {{Ružman, Martina}}, title = {{Tehnike unapređenja prodaje duhanskih supstituta}}, } @mastersthesis{foi:7295, author = {{Krasić, Matej}}, title = {{Digitalna transformacija procesa upravljanja odnosima s kupcima}}, } @mastersthesis{foi:7342, author = {{Musović, Lucija}}, title = {{Marketing sadržaja u online novinarstvu}}, } @mastersthesis{foi:7348, author = {{Kraljić, Luka}}, title = {{Suvremene metode predviđanja potreba kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7351, author = {{Rihtarić, Ivan}}, title = {{Uloga i značaj društvenih medija u kriznom komuniciranju}}, } @mastersthesis{foi:7350, author = {{Kulier, Luka}}, title = {{Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7251, author = {{Novak, Martina}}, title = {{Angažiranje kupaca na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7250, author = {{Gerić, Ivana}}, title = {{Ponašanja kupaca u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7257, author = {{Bogdan, Nikolina}}, title = {{Utjecaj direktnog marketinga putem interneta na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7249, author = {{Grudiček, Ines}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7252, author = {{Ljubić, Petra}}, title = {{Video marketing u funkciji privlačenja kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7255, author = {{Ratković, Adela}}, title = {{Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{foi:7212, author = {{Cvetko, Maja}}, title = {{Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:7240, author = {{Bartolec, Tin}}, title = {{Primjena optimizacije web mjesta (SEO) u sustavima elektroničke trgovine}}, } @mastersthesis{foi:7200, author = {{Herek, Monika}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem web stranica web portala s novostima}}, } @mastersthesis{foi:7258, author = {{Stojko, Barbara}}, title = {{Marketing turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{foi:7256, author = {{Pongračić, Anja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:7259, author = {{Lukša, Tea}}, title = {{Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji}}, } @mastersthesis{foi:7260, author = {{Bakšaj, Aneta}}, title = {{Utjecaj marke na lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7187, author = {{Erdelja, Katarina}}, title = {{Facebook zajednica robnih marki}}, } @mastersthesis{foi:7186, author = {{Flegar, Rea}}, title = {{Marketing putem utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{foi:7190, author = {{Žulić, Marija}}, title = {{Primjena marketinških aktivnosti u svrhu poticanja mladih na volonterski rad}}, } @mastersthesis{foi:7191, author = {{Čeke, Patricia}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7096, author = {{Bočkaj, Bruna}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{foi:7099, author = {{Šimunić, Viktoria}}, title = {{Elektronički distributivni kanali}}, } @mastersthesis{foi:7108, author = {{Mikulaš, Patricija}}, title = {{Uloga oglašavanja u kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6958, author = {{Kordić, Iva}}, title = {{Digitalna transformacija - izazovi i prilike za procese oglašavanja}}, } @mastersthesis{foi:6896, author = {{Bukovac, Barbara}}, title = {{Marketinški splet u obiteljsko poljoprivrednom gospodarstvu}}, } @mastersthesis{foi:6965, author = {{Šarčević, Lidija}}, title = {{Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6967, author = {{Miroić, Lucija}}, title = {{Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6934, author = {{Čelig, Andrijana}}, title = {{Važnost analitike u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6790, author = {{Maruševec, Ivana}}, title = {{Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6771, author = {{Matijević, Valentina}}, title = {{CRM 3.0}}, } @mastersthesis{foi:6860, author = {{Tomašek, Ivana}}, title = {{Primjena promotivnih aktivnosti u online trgovanju}}, } @mastersthesis{foi:6862, author = {{Vardić, Ivan}}, title = {{Primjena promotivnih aktivnosti u sportskom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6875, author = {{Erdelja, Miha}}, title = {{Razvoj novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:6861, author = {{Cmrečnjak, Danijela}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6718, author = {{Obradović, Ana}}, title = {{Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:6691, author = {{Bestijanić, Ines}}, title = {{Nove tehnologije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6693, author = {{Sraga, Iva}}, title = {{Prirodno oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6719, author = {{Cingesar, Martina}}, title = {{Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6690, author = {{Halužan, Mia}}, title = {{Veliki podaci i njihov utjecaj na marketing}}, } @mastersthesis{foi:6594, author = {{Mudri, Lorena}}, title = {{Optimizacija web mjesta za potrebe CRM-a}}, } @mastersthesis{foi:6597, author = {{Ivanović, Tanja}}, title = {{Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6641, author = {{Leskovar, Mihael}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na online prodaju iz perspektive potrošača i prodavača}}, } @mastersthesis{foi:6611, author = {{Vuk, Martina}}, title = {{Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{foi:6569, author = {{Tomšić, Nikolina}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:6550, author = {{Kuštelega, Marija}}, title = {{Istraživanje uspješnosti tehnika građenja linkova na primjeru FOI-a}}, } @mastersthesis{foi:6544, author = {{Horvat, Katarina}}, title = {{Upotreba društvenih mreža za praćenje korisnika}}, } @mastersthesis{foi:6551, author = {{Antolić, Leonarda}}, title = {{Primjena velikih podataka u CRM-u}}, } @mastersthesis{foi:6552, author = {{Kolarić, Ana}}, title = {{Uloga ljudskih potencijala u poslovnom procesu}}, } @mastersthesis{foi:6510, author = {{Ivanić, Patricija}}, title = {{Online video oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6502, author = {{Lisjak, Karla}}, title = {{Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju}}, } @mastersthesis{foi:6497, author = {{Pomper, Sara}}, title = {{Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima u zdravstvenim ustanovama}}, } @mastersthesis{foi:6496, author = {{Krušlin, Augustina}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6498, author = {{Medved, Marina}}, title = {{Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju}}, } @mastersthesis{foi:5926, author = {{Kozić, Vedran}}, title = {{SEO kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:6069, author = {{Vrban, Kristina}}, title = {{Primjena društvenih mreža u malom i srednjem poduzetništvu}}, } @mastersthesis{foi:6401, author = {{Šlogar, Ivan}}, title = {{Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika}}, } @mastersthesis{foi:6403, author = {{Žarinčić, Filip}}, title = {{Usporedba specijaliziranih alata za SEO optimizaciju web stranice}}, } @mastersthesis{foi:5963, author = {{Antolić, Petra}}, title = {{Primjena multimedije u oglašavanju na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:6224, author = {{Oslić, Petra}}, title = {{Uloga blokatora oglasa u internetskom oglašavanju}}, } @mastersthesis{foi:6435, author = {{Mikić, Petar}}, title = {{Društvene mreže kao kanal komunikacije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6387, author = {{Mišetić, Ante}}, title = {{Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:6225, author = {{Valentina, Munđar}}, title = {{Potencijali chatbot oglašavanja}}, } @mastersthesis{foi:6229, author = {{Aleksandra, Osivnik}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:6279, author = {{Landripet, Nikolina}}, title = {{Uloga operacijskog menadžmenta u predviđanju potražnje - studija slučaja}}, } @mastersthesis{foi:6285, author = {{Šarić, Ante}}, title = {{Marketing experience in gaming industry}}, } @mastersthesis{foi:6226, author = {{Lea, Treska}}, title = {{Online video oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:5881, author = {{Čeko, Saša}}, title = {{Upravljanje kanalima distribucije}}, } @mastersthesis{foi:6402, author = {{Barić, Sara}}, title = {{Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6251, author = {{Tkalčec, Anamarija}}, title = {{Prihvaćenost e-trgovanja i m-trgovanja od strane kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6247, author = {{Magdalena, Škvorc}}, title = {{Oglašavanje kao dio promotivnog spleta u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:6400, author = {{Martinović, Sara}}, title = {{Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća}}, } @mastersthesis{foi:6032, author = {{Ačkar, Andrea}}, title = {{Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju}}, } @mastersthesis{foi:6272, author = {{Perak, Ana}}, title = {{Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta}}, } @mastersthesis{foi:6034, author = {{Sečan, Marta}}, title = {{Upravljanje zadovoljstvom klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6246, author = {{Bobek, Dajana}}, title = {{Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“}}, } @mastersthesis{foi:6018, author = {{Kanižaj, Paula}}, title = {{Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6033, author = {{Gerić, Ivana}}, title = {{Lojalnost klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6017, author = {{Grudiček, Ines}}, title = {{Ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6031, author = {{Sedak, Helena}}, title = {{Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6243, author = {{Gašparić, Karla}}, title = {{Uloga optimizacije u online trgovanju}}, } @mastersthesis{foi:5996, author = {{Čeh, Lucija}}, title = {{Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6016, author = {{Herceg, Martina}}, title = {{Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a}}, } @mastersthesis{foi:6011, author = {{Jurak, Elena}}, title = {{Praćenje korisnika na webu}}, } @mastersthesis{foi:6012, author = {{Dreven, Sandra}}, title = {{SEO analiza i optimizacija}}, } @mastersthesis{foi:6019, author = {{Frančić, Helena}}, title = {{Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini}}, } @mastersthesis{foi:6163, author = {{Alilović, Daria}}, title = {{Digitalna transformacija procesa marketinga}}, } @mastersthesis{foi:6013, author = {{Babuš, Karolina}}, title = {{Google AdWords oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6014, author = {{Maras, Matea}}, title = {{Primjena Google Analytics alata u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:6015, author = {{Kastelan, Dunja}}, title = {{Primjena optimizacije web mjesta za tražilice (SEO) u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:5999, author = {{Horvat, Matija}}, title = {{Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke}}, } @mastersthesis{foi:6020, author = {{Flegar, Rea}}, title = {{Donošenje odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6230, author = {{Slunjski, Valentina}}, title = {{Trendovi u mobilnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{foi:6021, author = {{Damiš, Ivona}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6237, author = {{Antolović, Ana}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6026, author = {{Dravinski, Martina}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6284, author = {{Varga, Nikolina}}, title = {{Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5823, author = {{Tkalčec, Patricija}}, title = {{Parametri strateškog upravljanja poslovnim procesima na konkretnom primjeru}}, } @mastersthesis{foi:5532, author = {{Lorena, Šimić}}, title = {{Digitalni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5641, author = {{Aristan, Mateja}}, title = {{Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5724, author = {{Petek, Antonela}}, title = {{Marketing putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{foi:5560, author = {{Domagoj, Samardžić}}, title = {{Primjena Clickstream analize u procesima CRM-a}}, } @mastersthesis{foi:5527, author = {{Mirela, Andrijević}}, title = {{Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika}}, } @mastersthesis{foi:5679, author = {{Bartolec, Tin}}, title = {{Primjena društvenih platformi za unapređenje procesa prodaje}}, } @mastersthesis{foi:5794, author = {{Mandić, Luka}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5752, author = {{Mihalina, Andrijana}}, title = {{Analiza potrošačke košarice primjenom pravila pridruživanja}}, } @mastersthesis{foi:5710, author = {{Šuker, Mislav}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5567, author = {{Leljak, Leo}}, title = {{Prikupljanje podataka o klijentima}}, } @mastersthesis{foi:5391, author = {{Tomašek, Lucija}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5787, author = {{Novosel, Alen}}, title = {{Aktivnosti upravljanja odnosima s klijentima u pridobivanju potencijalnih klijenata}}, } @mastersthesis{foi:5648, author = {{Talan, Patricija}}, title = {{Percepcija kvalitete komuniciranja i mogućnost obrazovanja učenika pripadnika manjinskih i većinskih nacionalnih grupa}}, } @mastersthesis{foi:5738, author = {{Brodnjak, Doris}}, title = {{Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5719, author = {{Frinčić, Ana}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5551, author = {{Plantak, Sara}}, title = {{Uloga dobavljača u kreiranju proizvoda i proizvodnog procesa}}, } @mastersthesis{foi:5701, author = {{Borković, Marija}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. i Lidl Hrvatska d.o.o.k.d.}}, } @mastersthesis{foi:5393, author = {{Rabuzin, Lucija}}, title = {{Marketing stvari}}, } @mastersthesis{foi:5387, author = {{Mesarić, Sanja}}, title = {{Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:5709, author = {{Kolarić, Ana}}, title = {{Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca}}, } @mastersthesis{foi:5715, author = {{Dominić, Silvija}}, title = {{Upravljanje odnosima s klijentima na primjeru PBZ-a}}, } @mastersthesis{foi:5396, author = {{Kadojić, Mirela}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5400, author = {{Tomičić, Doris}}, title = {{Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5711, author = {{Antolić, Leonarda}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{foi:5712, author = {{Leskovar, Mihael}}, title = {{Marketing putem elektroničke pošte}}, } @mastersthesis{foi:5642, author = {{Medved, Marina}}, title = {{Primjena marketinga usluga u osiguravajućem društvu}}, } @mastersthesis{foi:5395, author = {{Ptiček, Monika}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5482, author = {{Marijan, Krobot}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:5700, author = {{Keleković, Ana}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu}}, } @mastersthesis{foi:5382, author = {{Smetiško, Nikolina}}, title = {{Procjena financijske sigurnosti poslovanja odabranih agencija za promidžbu}}, } @mastersthesis{foi:5754, author = {{Mandić, Robert}}, title = {{Analiza kupovnih navika u online okruženju}}, } @mastersthesis{foi:5675, author = {{Čmarec, Jadranka}}, title = {{E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5723, author = {{Vrhovec, Barbara}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:5513, author = {{Bilokapić, Stipe}}, title = {{Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica}}, } @mastersthesis{foi:5392, author = {{Leljak, Lucija}}, title = {{Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje}}, } @mastersthesis{foi:5713, author = {{Krušlin, Augustina}}, title = {{Marketinški planovi}}, } @mastersthesis{foi:5714, author = {{Lisjak, Karla}}, title = {{Marketinško upravljanje bazama podataka}}, } @mastersthesis{foi:5716, author = {{Štander, Roberta}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4769, author = {{Šimek, Helena}}, title = {{Korištenje modernih tehnologija i društvenih mreža u rekreativnom sportu}}, } @mastersthesis{foi:4126, author = {{Puček, Igor}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4052, author = {{Petrić, Bojana}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:4185, author = {{Srnec, Mia}}, title = {{Marketing u kulturi i umjetnosti}}, } @mastersthesis{foi:3828, author = {{Erna, Golubić}}, title = {{Izrada prediktivnih modela u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:3844, author = {{Đurkin, Kristina}}, title = {{Uloga operacijskog menadžmenta u povećanju potražnje implementacijom e-trgovine}}, } @mastersthesis{foi:4387, author = {{Ferdelja, Ana}}, title = {{Marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{foi:4379, author = {{Magdić, David}}, title = {{Poslovno komuniciranje u sportu}}, } @mastersthesis{foi:3902, author = {{Marta, Hundrić}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4386, author = {{Pršec, Antonio}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:3850, author = {{Daria, Premuš}}, title = {{Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“}}, } @mastersthesis{foi:3901, author = {{Odeljan, Petra}}, title = {{Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{foi:4438, author = {{Radić, Ana-Marija}}, title = {{Marketing u bankarstvu}}, } @mastersthesis{foi:4514, author = {{Bukvić, Arijana}}, title = {{Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:4417, author = {{Petra, Tetec}}, title = {{Praćenje korisnika na webu}}, } @mastersthesis{foi:4437, author = {{Vukša, Ivana}}, title = {{Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:4439, author = {{Magdalena, Škvorc}}, title = {{Televizijski marketing kao dio izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:4441, author = {{Komes, Iva}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Drvodjelac d.o.o. i Hrast – Export – Puklavec d.o.o.}}, } @mastersthesis{foi:3900, author = {{Kutnjak, Franja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke}}, } @mastersthesis{foi:3820, author = {{Pero, Batinić}}, title = {{Implementacija velikih vrsta podataka u CRM}}, } @mastersthesis{foi:3825, author = {{Valentina, Kurtanjek}}, title = {{Marketinške paradigme digitalnog doba}}, } @mastersthesis{foi:3852, author = {{Doris, Cvetković}}, title = {{Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:3826, author = {{Petra, Šestak}}, title = {{Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari}}, } @mastersthesis{foi:3851, author = {{Martina, Pahek}}, title = {{Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:4224, author = {{Tkalčec, Anamarija}}, title = {{Izgradnja lojalnosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:4374, author = {{Valentina, Munđar}}, title = {{Prihvaćenost programa lojalnosti od strane generacije Y}}, } @mastersthesis{foi:4369, author = {{Gašparić, Karla}}, title = {{Prodaja putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:4370, author = {{Antolović, Ana}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:4368, author = {{Bobek, Dajana}}, title = {{Upravljanje promocijom}}, } @mastersthesis{foi:4350, author = {{Bedić, Emina}}, title = {{Upravljanje robnom markom}}, } @mastersthesis{foi:4371, author = {{Črep, Mia}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4444, author = {{Barušić, Danijela}}, title = {{Analiza poslovanja poduzeća za promidžbu i istraživanje tržišta u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{foi:3632, author = {{Sučić, Matea}}, title = {{Matematičko-statisitički modeli upravljanja opskrbnim lancima}}, } @mastersthesis{foi:3812, author = {{Martina, Korpar}}, title = {{Analiza skladišnog poslovanja u poduzećima na području Međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:4372, author = {{Pikl, Lorena}}, title = {{Marketinško upravljanje bazama podataka}}, } @mastersthesis{foi:4373, author = {{Lea, Treska}}, title = {{Ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:4049, author = {{Erceg, Monika}}, title = {{Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:4222, author = {{Gašparić, Tea}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:4227, author = {{Kovač, Lucija}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:4054, author = {{Cugovčan, Antonio}}, title = {{Upravljanje oglašavanjem}}, } @mastersthesis{foi:3721, author = {{Horvat, Valentina}}, title = {{Praćenje ponašanja kupaca korištenjem velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4244, author = {{Šarić, Ante}}, title = {{Virtualna i proširena stvarnost u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4656, author = {{Radovanović, Isak}}, title = {{Uloga segmentacije tržišta u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4053, author = {{Željezić, Gordana}}, title = {{Upravljanje promocijom}}, } @mastersthesis{foi:3713, author = {{Grabušić, Dubravka}}, title = {{Analiza e-trgovine na tržištu Sjeverne Hrvatske}}, } @mastersthesis{foi:3784, author = {{Majstorović, Ana}}, title = {{Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima}}, } @mastersthesis{foi:4235, author = {{Đud, Dajana}}, title = {{Istraživanje tržišta}}, } @mastersthesis{foi:3675, author = {{Klovar, Lara}}, title = {{Korištenje web stranica kao promotivnog sredstva u turističkoj djelatnosti međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:3724, author = {{Valjak, Marko}}, title = {{Personalizacija u realnom vremenu}}, } @mastersthesis{foi:3722, author = {{Hižak, Jelena}}, title = {{Uloga velikih podataka na formiranje marketinških strategija}}, } @mastersthesis{foi:3723, author = {{Jambrošić, Ines}}, title = {{Upotreba velikih podataka u izradi prediktivnih modela}}, } @mastersthesis{foi:3676, author = {{Cesarec, Andreja}}, title = {{Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:3961, author = {{Djak, Ivana}}, title = {{Društveno odgovoran marketing}}, } @mastersthesis{foi:3720, author = {{Vidoni, Anamarija}}, title = {{Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije}}, } @mastersthesis{foi:3725, author = {{Meštrović, Dubravko}}, title = {{Istraživanje tržišta u eri velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4231, author = {{Mlatilik, Ines}}, title = {{Internetski marketing mikro i malih poduzeća}}, } @mastersthesis{foi:4225, author = {{Tomašek, Lucija}}, title = {{Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:3731, author = {{Pejnović, Lucija}}, title = {{Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{foi:4234, author = {{Rabuzin, Lucija}}, title = {{Strategije određivanja cijene}}, } @mastersthesis{foi:4154, author = {{Vardić, Ivan}}, title = {{Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:3726, author = {{Hamzić, Edo}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima korištenjem velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4238, author = {{Leljak, Lucija}}, title = {{Društvena odgovornost i etika u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4145, author = {{Čaćko, Dario}}, title = {{Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama}}, } @mastersthesis{foi:4229, author = {{Mesarić, Sanja}}, title = {{Upravljanje oglašavanjem}}, } @mastersthesis{foi:3681, author = {{Cvrlja, Josipa}}, title = {{Učinkovitost banner oglašavanja s pojavom bannerskog sljepila}}, } @mastersthesis{foi:4213, author = {{Pelivan, Ivana}}, title = {{Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika}}, } @mastersthesis{foi:4090, author = {{Grkavac, Magdalena}}, title = {{Zemlja podrijetla kao nositelj marke}}, } @mastersthesis{foi:4060, author = {{Rakarić, Ivan}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika knjižničnim uslugama}}, } @mastersthesis{foi:4050, author = {{Ramljak, Katarina}}, title = {{Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke}}, } @mastersthesis{foi:994, author = {{Bradić, Robert}}, title = {{Poznate osobe kao nositelji marke}}, } @mastersthesis{foi:3196, author = {{Pomper, Petra}}, title = {{Životna vrijednost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:2707, author = {{Milak, Antonija}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{foi:1097, author = {{Kidjemet, Mateja}}, title = {{Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:781, author = {{Stepanić, Vladimir}}, title = {{Politike određivanje cijena}}, } @mastersthesis{foi:1033, author = {{Mikuljan, Martin}}, title = {{Uloga društvenih mreža u virusnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:2678, author = {{Šinko, Filip}}, title = {{Uloga segmentacije u e-mail marketingu}}, } @mastersthesis{foi:617, author = {{Princ, Tomislav}}, title = {{Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:2673, author = {{Šantek, Tajana}}, title = {{Zadržavanje i vjernost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1209, author = {{Hustić, Ivana}}, title = {{Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:581, author = {{Tomičić, Doris}}, title = {{Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima}}, } @mastersthesis{foi:943, author = {{Šalamon, Jurica}}, title = {{Mobilno oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:1532, author = {{Križanec, Brigita}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{foi:1647, author = {{Stančin, Kristian}}, title = {{Emocionalna povezanost marke s potrošačima}}, } @mastersthesis{foi:940, author = {{Lukčić, Tina}}, title = {{Krizna komunikacija u privatnim i javnim organizacijama}}, } @mastersthesis{foi:2927, author = {{Krleža, Sandra}}, title = {{Ciljni marketing}}, } @mastersthesis{foi:2269, author = {{Filipović, Arijana}}, title = {{Maloprodajni katalozi}}, } @mastersthesis{foi:2924, author = {{Gazdek, Ana}}, title = {{Oglašavanje usmjereno djeci}}, } @mastersthesis{foi:595, author = {{Horvat, Dario}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:901, author = {{Dukarić, Jožica}}, title = {{Upravljanje odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{foi:3051, author = {{Franjević, Kristina}}, title = {{Upravljanje veleprodajom}}, } @mastersthesis{foi:2318, author = {{Ujvari, Denis}}, title = {{Marketinške odluke maloprodaje}}, } @mastersthesis{foi:2506, author = {{Bublić, Mario}}, title = {{Praćenje ponašanja kupaca primjenom RFM analize}}, } @mastersthesis{foi:2370, author = {{Plastić, Matija}}, title = {{Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge}}, } @mastersthesis{foi:982, author = {{Grgača, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača}}, } @mastersthesis{foi:2700, author = {{Posedi, Maja}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{foi:1461, author = {{Rendulić, Suzana}}, title = {{Određivanje životne vrijednosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:3063, author = {{Blašković, Mihovil}}, title = {{Prepoznavanje vlastitih kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1375, author = {{Brkić, Milenko}}, title = {{Marketinške aktivnosti u javnoj vatrogasnoj postrojbi}}, } @mastersthesis{foi:725, author = {{Mehkek, Nikola}}, title = {{Rudarenje podataka u funkciji unapređenja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{foi:3160, author = {{Balov, Viktor}}, title = {{Upravljanje životnim ciklusom proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:1656, author = {{Slunjski, Deni}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima}}, } @mastersthesis{foi:754, author = {{Čižmešija, Antonela}}, title = {{Analitički CRM}}, } @mastersthesis{foi:2025, author = {{Babić, Dajana}}, title = {{Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom}}, } @mastersthesis{foi:1030, author = {{Havoić, Marko}}, title = {{Televizija kao medij izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:1247, author = {{Jakuš, Sanja}}, title = {{Marketinški miks poduzeća "Nokia"}}, } @mastersthesis{foi:2530, author = {{Rigo, Danijel}}, title = {{Marketing usmenom predajom}}, } @mastersthesis{foi:2908, author = {{Ostojić, Mirjana}}, title = {{Oglašavanje putem Web stranice}}, } @mastersthesis{foi:2910, author = {{Vučković, Sanjin}}, title = {{ Komunikacija putem društvenih medija}}, } @mastersthesis{foi:1628, author = {{Franjević, Tamara}}, title = {{Osobna prodaja}}, } @mastersthesis{foi:1040, author = {{Brkić, Alen}}, title = {{Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga}}, } @mastersthesis{foi:2408, author = {{Babić, Šime}}, title = {{Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:3021, author = {{Kuzminski, Lea}}, title = {{Istraživanje za potrebe razvoja nove usluge}}, } @mastersthesis{foi:2355, author = {{Hajdinjak, Jelena}}, title = {{Marketing usluga}}, } @mastersthesis{foi:2316, author = {{Horvatić, Nives}}, title = {{Pozicioniranje na tržištu}}, } @mastersthesis{foi:1785, author = {{Šebečić, Dijana}}, title = {{Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta}}, } @mastersthesis{foi:614, author = {{Šuman, Vedran}}, title = {{Elementi promotivnog spleta Internet marketinga}}, } @article{foi:3494, author = {{Gregurec, Iva and Vranešević, Tihomir and Dobrinić, Damir}}, title = {{The importance of database marketing in social network advertising}}, }