@mastersthesis{foi:8095, author = {{Gregurić, Ivica}}, title = {{Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:8085, author = {{Hren, Katarina}}, title = {{Umjetna inteligencija u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7993, author = {{Predovan, Lara}}, title = {{Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7826, author = {{Blagus, Paula}}, title = {{Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke}}, } @mastersthesis{foi:7768, author = {{Vuk, Martina}}, title = {{Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7829, author = {{Ivanić, Patricija}}, title = {{Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:7765, author = {{Detić, Ana-Marija}}, title = {{Marketing žamora}}, } @mastersthesis{foi:7825, author = {{Dunaj, Andreja}}, title = {{Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb}}, } @mastersthesis{foi:7821, author = {{Ivanović, Tanja}}, title = {{Prihvaćenost sadržaja na Instagramu vezanog uz zdrave životne navike od strane generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:7822, author = {{Ivanagić, Iva}}, title = {{Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7767, author = {{Borak, Gabrijela}}, title = {{Društveni CRM}}, } @mastersthesis{foi:7766, author = {{Kaniški, Izabela}}, title = {{Influencerski marketing}}, } @mastersthesis{foi:7763, author = {{Golubić, Ena}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7764, author = {{Kralj, Maja}}, title = {{Mobilni marketing}}, } @mastersthesis{foi:7769, author = {{Tomšić, Nikolina}}, title = {{Ponašanje generacije Z u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7585, author = {{Čiko, Ivana}}, title = {{Zaštita podataka u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7481, author = {{Dragčević, Magdalena}}, title = {{Lojalnost i zadovoljstvo kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7480, author = {{Ružman, Martina}}, title = {{Tehnike unapređenja prodaje duhanskih supstituta}}, } @mastersthesis{foi:7290, author = {{Martinović, Sara}}, title = {{Usporedba platformi za email marketing}}, } @mastersthesis{foi:7314, author = {{Đurasek, Petra}}, title = {{Komunikacija u prodaji}}, } @mastersthesis{foi:7342, author = {{Musović, Lucija}}, title = {{Marketing sadržaja u online novinarstvu}}, } @mastersthesis{foi:7351, author = {{Rihtarić, Ivan}}, title = {{Uloga i značaj društvenih medija u kriznom komuniciranju}}, } @mastersthesis{foi:7350, author = {{Kulier, Luka}}, title = {{Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7251, author = {{Novak, Martina}}, title = {{Angažiranje kupaca na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7250, author = {{Gerić, Ivana}}, title = {{Ponašanja kupaca u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7257, author = {{Bogdan, Nikolina}}, title = {{Utjecaj direktnog marketinga putem interneta na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7249, author = {{Grudiček, Ines}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7252, author = {{Ljubić, Petra}}, title = {{Video marketing u funkciji privlačenja kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7258, author = {{Stojko, Barbara}}, title = {{Marketing turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{foi:7256, author = {{Pongračić, Anja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:7259, author = {{Lukša, Tea}}, title = {{Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji}}, } @mastersthesis{foi:7260, author = {{Bakšaj, Aneta}}, title = {{Utjecaj marke na lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7187, author = {{Erdelja, Katarina}}, title = {{Facebook zajednica robnih marki}}, } @mastersthesis{foi:7186, author = {{Flegar, Rea}}, title = {{Marketing putem utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{foi:7190, author = {{Žulić, Marija}}, title = {{Primjena marketinških aktivnosti u svrhu poticanja mladih na volonterski rad}}, } @mastersthesis{foi:7191, author = {{Čeke, Patricia}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7099, author = {{Šimunić, Viktoria}}, title = {{Elektronički distributivni kanali}}, } @mastersthesis{foi:7108, author = {{Mikulaš, Patricija}}, title = {{Uloga oglašavanja u kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6896, author = {{Bukovac, Barbara}}, title = {{Marketinški splet u obiteljsko poljoprivrednom gospodarstvu}}, } @mastersthesis{foi:6965, author = {{Šarčević, Lidija}}, title = {{Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6967, author = {{Miroić, Lucija}}, title = {{Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6934, author = {{Čelig, Andrijana}}, title = {{Važnost analitike u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6746, author = {{Golub, Laura}}, title = {{Povezanost vrsta poruka i ponašanja}}, } @mastersthesis{foi:6860, author = {{Tomašek, Ivana}}, title = {{Primjena promotivnih aktivnosti u online trgovanju}}, } @mastersthesis{foi:6862, author = {{Vardić, Ivan}}, title = {{Primjena promotivnih aktivnosti u sportskom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6875, author = {{Erdelja, Miha}}, title = {{Razvoj novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:6861, author = {{Cmrečnjak, Danijela}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6718, author = {{Obradović, Ana}}, title = {{Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:6691, author = {{Bestijanić, Ines}}, title = {{Nove tehnologije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6693, author = {{Sraga, Iva}}, title = {{Prirodno oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6719, author = {{Cingesar, Martina}}, title = {{Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6690, author = {{Halužan, Mia}}, title = {{Veliki podaci i njihov utjecaj na marketing}}, } @mastersthesis{foi:6635, author = {{Turk, Marija}}, title = {{Uloga baza podataka u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6641, author = {{Leskovar, Mihael}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na online prodaju iz perspektive potrošača i prodavača}}, } @mastersthesis{foi:6611, author = {{Vuk, Martina}}, title = {{Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{foi:6569, author = {{Tomšić, Nikolina}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:6551, author = {{Antolić, Leonarda}}, title = {{Primjena velikih podataka u CRM-u}}, } @mastersthesis{foi:6552, author = {{Kolarić, Ana}}, title = {{Uloga ljudskih potencijala u poslovnom procesu}}, } @mastersthesis{foi:6510, author = {{Ivanić, Patricija}}, title = {{Online video oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6502, author = {{Lisjak, Karla}}, title = {{Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju}}, } @mastersthesis{foi:6496, author = {{Krušlin, Augustina}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6498, author = {{Medved, Marina}}, title = {{Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju}}, } @mastersthesis{foi:5926, author = {{Kozić, Vedran}}, title = {{SEO kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:6069, author = {{Vrban, Kristina}}, title = {{Primjena društvenih mreža u malom i srednjem poduzetništvu}}, } @mastersthesis{foi:6184, author = {{Raguž, Katarina}}, title = {{WordPress kao platforma za udruženi marketing}}, } @mastersthesis{foi:6224, author = {{Oslić, Petra}}, title = {{Uloga blokatora oglasa u internetskom oglašavanju}}, } @mastersthesis{foi:6435, author = {{Mikić, Petar}}, title = {{Društvene mreže kao kanal komunikacije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6387, author = {{Mišetić, Ante}}, title = {{Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:6225, author = {{Valentina, Munđar}}, title = {{Potencijali chatbot oglašavanja}}, } @mastersthesis{foi:6229, author = {{Aleksandra, Osivnik}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:6285, author = {{Šarić, Ante}}, title = {{Marketing experience in gaming industry}}, } @mastersthesis{foi:6226, author = {{Lea, Treska}}, title = {{Online video oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:5881, author = {{Čeko, Saša}}, title = {{Upravljanje kanalima distribucije}}, } @mastersthesis{foi:6402, author = {{Barić, Sara}}, title = {{Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6247, author = {{Magdalena, Škvorc}}, title = {{Oglašavanje kao dio promotivnog spleta u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:6400, author = {{Martinović, Sara}}, title = {{Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća}}, } @mastersthesis{foi:6032, author = {{Ačkar, Andrea}}, title = {{Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju}}, } @mastersthesis{foi:6272, author = {{Perak, Ana}}, title = {{Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta}}, } @mastersthesis{foi:6034, author = {{Sečan, Marta}}, title = {{Upravljanje zadovoljstvom klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6246, author = {{Bobek, Dajana}}, title = {{Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“}}, } @mastersthesis{foi:6018, author = {{Kanižaj, Paula}}, title = {{Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6033, author = {{Gerić, Ivana}}, title = {{Lojalnost klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6017, author = {{Grudiček, Ines}}, title = {{Ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6031, author = {{Sedak, Helena}}, title = {{Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata}}, } @mastersthesis{foi:5996, author = {{Čeh, Lucija}}, title = {{Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6020, author = {{Flegar, Rea}}, title = {{Donošenje odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6230, author = {{Slunjski, Valentina}}, title = {{Trendovi u mobilnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{foi:6021, author = {{Damiš, Ivona}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6237, author = {{Antolović, Ana}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6026, author = {{Dravinski, Martina}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6284, author = {{Varga, Nikolina}}, title = {{Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5820, author = {{Mejaš, Petra}}, title = {{Razvoj hibridnog modela koji povezuje Delphi metodu i neizrazite sustave za definiranje prodajne strategije mobilnih usluga}}, } @mastersthesis{foi:5532, author = {{Lorena, Šimić}}, title = {{Digitalni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5641, author = {{Aristan, Mateja}}, title = {{Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5724, author = {{Petek, Antonela}}, title = {{Marketing putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{foi:5560, author = {{Domagoj, Samardžić}}, title = {{Primjena Clickstream analize u procesima CRM-a}}, } @mastersthesis{foi:5527, author = {{Mirela, Andrijević}}, title = {{Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika}}, } @mastersthesis{foi:5794, author = {{Mandić, Luka}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5710, author = {{Šuker, Mislav}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5391, author = {{Tomašek, Lucija}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5738, author = {{Brodnjak, Doris}}, title = {{Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5719, author = {{Frinčić, Ana}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5393, author = {{Rabuzin, Lucija}}, title = {{Marketing stvari}}, } @mastersthesis{foi:5387, author = {{Mesarić, Sanja}}, title = {{Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:5709, author = {{Kolarić, Ana}}, title = {{Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca}}, } @mastersthesis{foi:5715, author = {{Dominić, Silvija}}, title = {{Upravljanje odnosima s klijentima na primjeru PBZ-a}}, } @mastersthesis{foi:5396, author = {{Kadojić, Mirela}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5400, author = {{Tomičić, Doris}}, title = {{Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5711, author = {{Antolić, Leonarda}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{foi:5712, author = {{Leskovar, Mihael}}, title = {{Marketing putem elektroničke pošte}}, } @mastersthesis{foi:5642, author = {{Medved, Marina}}, title = {{Primjena marketinga usluga u osiguravajućem društvu}}, } @mastersthesis{foi:5395, author = {{Ptiček, Monika}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5482, author = {{Marijan, Krobot}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:5675, author = {{Čmarec, Jadranka}}, title = {{E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5723, author = {{Vrhovec, Barbara}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:5513, author = {{Bilokapić, Stipe}}, title = {{Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica}}, } @mastersthesis{foi:5392, author = {{Leljak, Lucija}}, title = {{Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje}}, } @mastersthesis{foi:5713, author = {{Krušlin, Augustina}}, title = {{Marketinški planovi}}, } @mastersthesis{foi:5714, author = {{Lisjak, Karla}}, title = {{Marketinško upravljanje bazama podataka}}, } @mastersthesis{foi:5716, author = {{Štander, Roberta}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:5687, author = {{Patrik, Slamić}}, title = {{Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja}}, } @mastersthesis{foi:4126, author = {{Puček, Igor}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4052, author = {{Petrić, Bojana}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:4185, author = {{Srnec, Mia}}, title = {{Marketing u kulturi i umjetnosti}}, } @mastersthesis{foi:3828, author = {{Erna, Golubić}}, title = {{Izrada prediktivnih modela u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4148, author = {{Pošpaić, Valentina}}, title = {{Osobna prodaja kao disciplina i osnove ponašanja prodavača}}, } @mastersthesis{foi:4387, author = {{Ferdelja, Ana}}, title = {{Marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{foi:3902, author = {{Marta, Hundrić}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4386, author = {{Pršec, Antonio}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:3850, author = {{Daria, Premuš}}, title = {{Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“}}, } @mastersthesis{foi:3901, author = {{Odeljan, Petra}}, title = {{Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{foi:4438, author = {{Radić, Ana-Marija}}, title = {{Marketing u bankarstvu}}, } @mastersthesis{foi:4514, author = {{Bukvić, Arijana}}, title = {{Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:4417, author = {{Petra, Tetec}}, title = {{Praćenje korisnika na webu}}, } @mastersthesis{foi:4437, author = {{Vukša, Ivana}}, title = {{Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:4439, author = {{Magdalena, Škvorc}}, title = {{Televizijski marketing kao dio izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:3900, author = {{Kutnjak, Franja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke}}, } @mastersthesis{foi:3820, author = {{Pero, Batinić}}, title = {{Implementacija velikih vrsta podataka u CRM}}, } @mastersthesis{foi:3825, author = {{Valentina, Kurtanjek}}, title = {{Marketinške paradigme digitalnog doba}}, } @mastersthesis{foi:3852, author = {{Doris, Cvetković}}, title = {{Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:3826, author = {{Petra, Šestak}}, title = {{Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari}}, } @mastersthesis{foi:3851, author = {{Martina, Pahek}}, title = {{Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:4224, author = {{Tkalčec, Anamarija}}, title = {{Izgradnja lojalnosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:4374, author = {{Valentina, Munđar}}, title = {{Prihvaćenost programa lojalnosti od strane generacije Y}}, } @mastersthesis{foi:4369, author = {{Gašparić, Karla}}, title = {{Prodaja putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:4370, author = {{Antolović, Ana}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:4368, author = {{Bobek, Dajana}}, title = {{Upravljanje promocijom}}, } @mastersthesis{foi:4350, author = {{Bedić, Emina}}, title = {{Upravljanje robnom markom}}, } @mastersthesis{foi:4371, author = {{Črep, Mia}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4372, author = {{Pikl, Lorena}}, title = {{Marketinško upravljanje bazama podataka}}, } @mastersthesis{foi:4373, author = {{Lea, Treska}}, title = {{Ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:4049, author = {{Erceg, Monika}}, title = {{Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:3524, author = {{Podoreški, Silvija}}, title = {{Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca}}, } @mastersthesis{foi:4222, author = {{Gašparić, Tea}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:4227, author = {{Kovač, Lucija}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:4054, author = {{Cugovčan, Antonio}}, title = {{Upravljanje oglašavanjem}}, } @mastersthesis{foi:3721, author = {{Horvat, Valentina}}, title = {{Praćenje ponašanja kupaca korištenjem velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4244, author = {{Šarić, Ante}}, title = {{Virtualna i proširena stvarnost u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4656, author = {{Radovanović, Isak}}, title = {{Uloga segmentacije tržišta u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4053, author = {{Željezić, Gordana}}, title = {{Upravljanje promocijom}}, } @mastersthesis{foi:3713, author = {{Grabušić, Dubravka}}, title = {{Analiza e-trgovine na tržištu Sjeverne Hrvatske}}, } @mastersthesis{foi:3784, author = {{Majstorović, Ana}}, title = {{Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima}}, } @mastersthesis{foi:4235, author = {{Đud, Dajana}}, title = {{Istraživanje tržišta}}, } @mastersthesis{foi:3675, author = {{Klovar, Lara}}, title = {{Korištenje web stranica kao promotivnog sredstva u turističkoj djelatnosti međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:3724, author = {{Valjak, Marko}}, title = {{Personalizacija u realnom vremenu}}, } @mastersthesis{foi:3722, author = {{Hižak, Jelena}}, title = {{Uloga velikih podataka na formiranje marketinških strategija}}, } @mastersthesis{foi:3723, author = {{Jambrošić, Ines}}, title = {{Upotreba velikih podataka u izradi prediktivnih modela}}, } @mastersthesis{foi:3676, author = {{Cesarec, Andreja}}, title = {{Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:3958, author = {{Glavaš, Manuela}}, title = {{Obrada fotografija za marketinške svrhe}}, } @mastersthesis{foi:3961, author = {{Djak, Ivana}}, title = {{Društveno odgovoran marketing}}, } @mastersthesis{foi:3720, author = {{Vidoni, Anamarija}}, title = {{Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije}}, } @mastersthesis{foi:3725, author = {{Meštrović, Dubravko}}, title = {{Istraživanje tržišta u eri velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4231, author = {{Mlatilik, Ines}}, title = {{Internetski marketing mikro i malih poduzeća}}, } @mastersthesis{foi:4225, author = {{Tomašek, Lucija}}, title = {{Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:3731, author = {{Pejnović, Lucija}}, title = {{Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{foi:4234, author = {{Rabuzin, Lucija}}, title = {{Strategije određivanja cijene}}, } @mastersthesis{foi:4154, author = {{Vardić, Ivan}}, title = {{Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:3726, author = {{Hamzić, Edo}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima korištenjem velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4238, author = {{Leljak, Lucija}}, title = {{Društvena odgovornost i etika u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4145, author = {{Čaćko, Dario}}, title = {{Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama}}, } @mastersthesis{foi:4229, author = {{Mesarić, Sanja}}, title = {{Upravljanje oglašavanjem}}, } @mastersthesis{foi:3681, author = {{Cvrlja, Josipa}}, title = {{Učinkovitost banner oglašavanja s pojavom bannerskog sljepila}}, } @mastersthesis{foi:4090, author = {{Grkavac, Magdalena}}, title = {{Zemlja podrijetla kao nositelj marke}}, } @mastersthesis{foi:4050, author = {{Ramljak, Katarina}}, title = {{Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke}}, } @mastersthesis{foi:1213, author = {{Beneta, Patricija}}, title = {{Internet marketing i online društvene mreže}}, } @mastersthesis{foi:994, author = {{Bradić, Robert}}, title = {{Poznate osobe kao nositelji marke}}, } @mastersthesis{foi:3196, author = {{Pomper, Petra}}, title = {{Životna vrijednost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:2707, author = {{Milak, Antonija}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{foi:1097, author = {{Kidjemet, Mateja}}, title = {{Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:781, author = {{Stepanić, Vladimir}}, title = {{Politike određivanje cijena}}, } @mastersthesis{foi:1033, author = {{Mikuljan, Martin}}, title = {{Uloga društvenih mreža u virusnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:2678, author = {{Šinko, Filip}}, title = {{Uloga segmentacije u e-mail marketingu}}, } @mastersthesis{foi:617, author = {{Princ, Tomislav}}, title = {{Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:2673, author = {{Šantek, Tajana}}, title = {{Zadržavanje i vjernost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1326, author = {{Zekić, Žana}}, title = {{Optimizacija i marketing web stranica na web tražilicama}}, } @mastersthesis{foi:1209, author = {{Hustić, Ivana}}, title = {{Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:581, author = {{Tomičić, Doris}}, title = {{Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima}}, } @mastersthesis{foi:943, author = {{Šalamon, Jurica}}, title = {{Mobilno oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:1532, author = {{Križanec, Brigita}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{foi:1647, author = {{Stančin, Kristian}}, title = {{Emocionalna povezanost marke s potrošačima}}, } @mastersthesis{foi:2927, author = {{Krleža, Sandra}}, title = {{Ciljni marketing}}, } @mastersthesis{foi:2269, author = {{Filipović, Arijana}}, title = {{Maloprodajni katalozi}}, } @mastersthesis{foi:1708, author = {{Poljak, Melanija}}, title = {{Elektronički marketing i online društvene mreže}}, } @mastersthesis{foi:3042, author = {{Đunđek, Marija}}, title = {{Marketinško upravljanje bazama podataka}}, } @mastersthesis{foi:1287, author = {{Štefan, Sara}}, title = {{Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca}}, } @mastersthesis{foi:2924, author = {{Gazdek, Ana}}, title = {{Oglašavanje usmjereno djeci}}, } @mastersthesis{foi:595, author = {{Horvat, Dario}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:2212, author = {{Plahtarić, Ivana}}, title = {{Marketing putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{foi:3146, author = {{Habek, Ela}}, title = {{Robinsonova lista}}, } @mastersthesis{foi:2140, author = {{Šarić, Branka}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima u trgovini}}, } @mastersthesis{foi:1432, author = {{Horvat, Valentina}}, title = {{Marketing putem elektroničke pošte}}, } @mastersthesis{foi:1150, author = {{Magić, Maja}}, title = {{Marketinški sustav konkurentske prednosti mikro poduzetništva i obrta}}, } @mastersthesis{foi:3350, author = {{Majcen, Ena}}, title = {{Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:901, author = {{Dukarić, Jožica}}, title = {{Upravljanje odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{foi:3051, author = {{Franjević, Kristina}}, title = {{Upravljanje veleprodajom}}, } @mastersthesis{foi:1793, author = {{Lukanec, Dino}}, title = {{Elementi promotivnog spleta u internetskom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:573, author = {{Kičin, Ivan}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{foi:2318, author = {{Ujvari, Denis}}, title = {{Marketinške odluke maloprodaje}}, } @mastersthesis{foi:1168, author = {{Marić, Aleksandar}}, title = {{Promotivne aktivnosti na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:2506, author = {{Bublić, Mario}}, title = {{Praćenje ponašanja kupaca primjenom RFM analize}}, } @mastersthesis{foi:2370, author = {{Plastić, Matija}}, title = {{Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge}}, } @mastersthesis{foi:982, author = {{Grgača, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača}}, } @mastersthesis{foi:2700, author = {{Posedi, Maja}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{foi:1461, author = {{Rendulić, Suzana}}, title = {{Određivanje životne vrijednosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1082, author = {{Stančin, Kristian}}, title = {{Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:2686, author = {{Toplek, Dijana}}, title = {{Izgradnja lojalnosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1864, author = {{Ladić, Jasmina}}, title = {{Aktivnosti unapređenja prodaje}}, } @mastersthesis{foi:3109, author = {{Jambrović, Petra}}, title = {{Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{foi:1863, author = {{Kelemen, Suzana}}, title = {{Upravljanje osobnom prodajom tvrtke Oriflame}}, } @mastersthesis{foi:1615, author = {{Brašnić, Katarina}}, title = {{Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače}}, } @mastersthesis{foi:2798, author = {{Šegović, Veronika}}, title = {{Utjecaj internog marketinga na motivaciju zaposlenika}}, } @mastersthesis{foi:563, author = {{Miloščić, Valentina}}, title = {{Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija}}, } @mastersthesis{foi:3063, author = {{Blašković, Mihovil}}, title = {{Prepoznavanje vlastitih kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1375, author = {{Brkić, Milenko}}, title = {{Marketinške aktivnosti u javnoj vatrogasnoj postrojbi}}, } @mastersthesis{foi:639, author = {{Ilić, Alen}}, title = {{Odnosi s javnošću na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:725, author = {{Mehkek, Nikola}}, title = {{Rudarenje podataka u funkciji unapređenja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{foi:3160, author = {{Balov, Viktor}}, title = {{Upravljanje životnim ciklusom proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:1656, author = {{Slunjski, Deni}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima}}, } @mastersthesis{foi:2308, author = {{Ivačić, Darina}}, title = {{Izgradnja lojalnosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:2702, author = {{Ivačić, Mateja}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:3247, author = {{Rokov, Ozano}}, title = {{Primjena proširene stvarnosti u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:754, author = {{Čižmešija, Antonela}}, title = {{Analitički CRM}}, } @mastersthesis{foi:3013, author = {{Bunić, Tanja}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija}}, } @mastersthesis{foi:1611, author = {{Kitner, Helena}}, title = {{Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:2025, author = {{Babić, Dajana}}, title = {{Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom}}, } @mastersthesis{foi:1030, author = {{Havoić, Marko}}, title = {{Televizija kao medij izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:2905, author = {{Fajdetić, Igor}}, title = {{Upravljanje odnosima s klijentima upotrebom Sugar CRM programskog rješenja}}, } @mastersthesis{foi:2876, author = {{Bogeljić, Vladimir}}, title = {{Maloprodajni katalozi i njihovo korištenje na području RH}}, } @mastersthesis{foi:3049, author = {{Bojanić, Anita}}, title = {{Komunikacija menadžera u multikulturalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:1247, author = {{Jakuš, Sanja}}, title = {{Marketinški miks poduzeća "Nokia"}}, } @mastersthesis{foi:2530, author = {{Rigo, Danijel}}, title = {{Marketing usmenom predajom}}, } @mastersthesis{foi:2908, author = {{Ostojić, Mirjana}}, title = {{Oglašavanje putem Web stranice}}, } @mastersthesis{foi:895, author = {{Baksa, Siniša}}, title = {{Mobilno poslovanje}}, } @mastersthesis{foi:2910, author = {{Vučković, Sanjin}}, title = {{ Komunikacija putem društvenih medija}}, } @mastersthesis{foi:1628, author = {{Franjević, Tamara}}, title = {{Osobna prodaja}}, } @mastersthesis{foi:1040, author = {{Brkić, Alen}}, title = {{Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga}}, } @mastersthesis{foi:2408, author = {{Babić, Šime}}, title = {{Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:841, author = {{Višević, Jelena}}, title = {{Etičnost u oglašavanju}}, } @mastersthesis{foi:3021, author = {{Kuzminski, Lea}}, title = {{Istraživanje za potrebe razvoja nove usluge}}, } @mastersthesis{foi:2355, author = {{Hajdinjak, Jelena}}, title = {{Marketing usluga}}, } @mastersthesis{foi:2316, author = {{Horvatić, Nives}}, title = {{Pozicioniranje na tržištu}}, } @mastersthesis{foi:829, author = {{Cajzek, Ksenija}}, title = {{Organizacijska komunikacija u kriznoj situaciji}}, } @mastersthesis{foi:1785, author = {{Šebečić, Dijana}}, title = {{Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta}}, } @mastersthesis{foi:1812, author = {{Japek Korpar, Spomenka}}, title = {{Utjecaj marke na lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:614, author = {{Šuman, Vedran}}, title = {{Elementi promotivnog spleta Internet marketinga}}, } @mastersthesis{foi:477, author = {{Sudec, Andreja}}, title = {{Etičnost u izravnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:2664, author = {{Kovačić, Mateja}}, title = {{Poslovni modeli na internetu}}, } @mastersthesis{foi:2152, author = {{Klaić, Tomislav}}, title = {{Uloga špeditera kao karike logističkog lanca}}, } @mastersthesis{foi:1666, author = {{Runac, Ivo}}, title = {{Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju}}, } @mastersthesis{foi:2894, author = {{Letica, Zlatan}}, title = {{QR kodovi u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:2259, author = {{Živčec, Mateja}}, title = {{Geodemografska segmentacija tržišta}}, } @mastersthesis{foi:3038, author = {{Kolesarić, Vedran}}, title = {{Oglašavanje putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{foi:2807, author = {{Zadravec, Krunoslav}}, title = {{Uloga carine u uvjetima pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{foi:1902, author = {{Petrinić, Kristina}}, title = {{Kolaborativno upravljanje lancem opskrbe}}, } @mastersthesis{foi:2147, author = {{Plantak, Mateja}}, title = {{Strategija razvoja vanjskotrgovinske razmjene RH}}, } @mastersthesis{foi:1173, author = {{Peček, Saša}}, title = {{Upravljanje integralnom logistikom}}, } @mastersthesis{foi:969, author = {{Štefulj, Dejan}}, title = {{Predviđanje ponašanja kupaca korištenjem RFM analize}}, } @article{foi:3494, author = {{Gregurec, Iva and Vranešević, Tihomir and Dobrinić, Damir}}, title = {{The importance of database marketing in social network advertising}}, } @mastersthesis{foi:1562, author = {{Križnjak, Mario}}, title = {{Integrirani izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:1664, author = {{Pavetić, Dražen}}, title = {{Marketing baze podataka}}, } @mastersthesis{foi:1032, author = {{Šestak, Matea}}, title = {{Marketing društvenih medija}}, } @mastersthesis{foi:2743, author = {{Brezovec, Nikola}}, title = {{Direktne strane investicije i kolaborativni sporazumi u vanjskotrgovinskom poslovanju}}, } @mastersthesis{foi:3239, author = {{Božić, Ivana}}, title = {{Tehnike prikupljanja podataka u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:1747, author = {{Ribić, Vinko}}, title = {{Evaluacija i odabir tržišta u vanjskotrgovinskom poslovanju}}, } @mastersthesis{foi:2192, author = {{Posavec, Silvija}}, title = {{Postizanje komparativnih prednosti logistikom}}, } @inbook{foi:3490, author = {{Dobrinić, Damir}}, title = {{Međunarodni/globalni marketing}}, } @inbook{foi:3491, author = {{Dobrinić, Damir}}, title = {{Novi marketinški mediji}}, }