master's thesis
The role of social networks in viral marketing

Martin Mikuljan (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike Varaždin
Katedra za gospodarstvo
Metadata
TitleUloga društvenih mreža u virusnom marketingu
AuthorMartin Mikuljan
Mentor(s)Iva Gregurec (thesis advisor)
Abstract
U današnje vrijeme kada društvene mreže postaju neizbježan oblik komunikacije kako za pojedince tako i za poduzeća, pojavljuje se novi oblik marketinga usmenom predajom. Ovaj rad fokusira se na virusni marketing kao jedan od oblika širenja informacija putem društvenih mreža. Za potrebe rada provest će se istraživanje kako bi se ustanovilo koliko poruke virusnog marketinga utječu na same korisnike društvenih mreža i stvaranje imidža poduzeća.
Parallel title (English)The role of social networks in viral marketing
Committee MembersDamir Dobrinić
GranterSveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike Varaždin
Lower level organizational unitsKatedra za gospodarstvo
PlaceVaraždin
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Organization and Informatics
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeEconomics of Entrepreneurship
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-22
Parallel keywords (Croatian)društvene mreže virusni marketing wom
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:304470
CommitterMarinko Kokotec