Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The impact of price on satisfaction and loyalty of Generation Y when buying online

Ivana Hustić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics
Cite this document

Hustić, I. (2016). Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić, I. (2016). 'Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 20 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

Hustić I. Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2016 [cited 2019 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161

I. Hustić, "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161