University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Hustić, I. (2016). Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić, Ivana. "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić, I. (2016). 'Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
Hustić I. Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2016 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161
I. Hustić, "Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:233161