undergraduate thesis
Social media as a communication intermediary between customers and companies

Ivica Punčec (2015)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Organization
Cite this document...

Punčec, I. (2015). Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec, I. (2015). 'Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

Punčec I. Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2015 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714

I. Punčec, "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714