University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Organization
Cite this document
Punčec, I. (2015). Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec, Ivica. "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec, I. (2015). 'Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 17 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
Punčec I. Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2015 [cited 2025 March 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714
I. Punčec, "Društveni mediji kao komunikacijski posrednici između klijenata i poduzeća", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:508714