master's thesis
Application od social networks data mining in marketing

Kristijan Očko (2012)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development
Cite this document...

Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043