University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Information Systems Development
Cite this document
Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 03 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2021 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043