prikaz prve stranice dokumenta Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga

Očko, Kristijan
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 22 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2024 February 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Please login to the repository to save this object to your list.