prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija

Živičnjak, Marija
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Živičnjak, M. (2014). Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak, M. (2014). 'Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 05 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Živičnjak M. Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2014 [cited 2020 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

M. Živičnjak, "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915

Islandora Bookmark - Please login to use this feature