master's thesis
Modeling cohesion of the classroom within the context of intercultural relationships

Silvija Međurečan (2010)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Cite this document...

Međurečan, S. (2010). Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:797516

Međurečan, Silvija. "Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:797516

Međurečan, Silvija. "Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:797516

Međurečan, S. (2010). 'Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 21 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:797516

Međurečan S. Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2010 [cited 2019 August 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:797516

S. Međurečan, "Modeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:797516