doctoral thesis
A method for technical and pedagogical usability evaluation of e-learning systems in the academic blended learning

Dijana Plantak Vukovac (2012)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Cite this document...

Plantak Vukovac, D. (2012). Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:462656

Plantak Vukovac, Dijana. "Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:462656

Plantak Vukovac, Dijana. "Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:462656

Plantak Vukovac, D. (2012). 'Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 21 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:462656

Plantak Vukovac D. Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2019 July 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:462656

D. Plantak Vukovac, "Metoda vrednovanja tehničke i pedagoške upotrebljivosti sustava e-učenja kod akademskog mješovitog oblika učenja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:462656