prikaz prve stranice dokumenta Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije

Vidoni, Anamarija
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Vidoni, A. (2017). Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403

Vidoni, Anamarija. "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403

Vidoni, Anamarija. "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403

Vidoni, A. (2017). 'Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403

Vidoni A. Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2017 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403

A. Vidoni, "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403

Islandora Bookmark - Please login to use this feature