University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Vidoni, A. (2017). Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni, Anamarija. "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni, Anamarija. "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni, A. (2017). 'Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 22 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
Vidoni A. Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2017 [cited 2024 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403
A. Vidoni, "Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237403