Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Management of promotional activities on social networks – example of companies from Međimurje county

Pahek Martina (2018)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics
Cite this document

Martina, P. (2018). Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, P. (2018). 'Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 16 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina P. Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2019 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

P. Martina, "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528