prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije

Martina, Pahek (2018)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Martina, P. (2018). Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, P. (2018). 'Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 08 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina P. Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2020 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

P. Martina, "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Islandora Bookmark - Please login to use this feature