University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Martina, P. (2018). Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina, P. (2018). 'Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 12 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
Martina P. Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2024 September 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528
P. Martina, "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528