master's thesis
Management of promotional activities on social networks – example of companies from Međimurje county

Pahek Martina (2018)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics
Cite this document...

Martina, P. (2018). Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, Pahek. "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina, P. (2018). 'Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 23 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

Martina P. Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2019 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528

P. Martina, "Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:729528