prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke

Kutnjak, Franja
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Kutnjak, F. (2018). Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak, Franja. "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak, Franja. "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak, F. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Kutnjak F. Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

F. Kutnjak, "Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:369250

Islandora Bookmark - Please login to use this feature