doctoral thesis
The factors of teacher's acceptance of e-learning and competence for its implementation at higher education institutions

Snježana Babić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Cite this document...

Babić, S. (2016). Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić, Snježana. "Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić, Snježana. "Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić, S. (2016). 'Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

Babić S. Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2016 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262

S. Babić, "Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262