master's thesis
Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje

Leljak, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Leljak, L. (2019). Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, L. (2019). 'Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 22 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak L. Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2019 [cited 2020 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

L. Leljak, "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Islandora Bookmark - Please login to use this feature