University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Leljak, L. (2019). Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, L. (2019). 'Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak L. Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
L. Leljak, "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754