University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Leljak, L. (2019). Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, L. (2019). 'Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 18 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak L. Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2019 [cited 2021 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
L. Leljak, "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754