prikaz prve stranice dokumenta Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima

Tomičić, Doris
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Tomičić, D. (2016). Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, D. (2016). 'Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 27 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić D. Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2016 [cited 2020 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

D. Tomičić, "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Islandora Bookmark - Please login to use this feature