University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Keleminec, N. (2015). Tradicionalna i nova mjerila uspješnosti poslovanja u malim, srednjim i velikim poduzećima (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:483369
Keleminec, Nenad. "Tradicionalna i nova mjerila uspješnosti poslovanja u malim, srednjim i velikim poduzećima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:483369
Keleminec, Nenad. "Tradicionalna i nova mjerila uspješnosti poslovanja u malim, srednjim i velikim poduzećima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:483369
Keleminec, N. (2015). 'Tradicionalna i nova mjerila uspješnosti poslovanja u malim, srednjim i velikim poduzećima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 22 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:483369
Keleminec N. Tradicionalna i nova mjerila uspješnosti poslovanja u malim, srednjim i velikim poduzećima [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2015 [cited 2024 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:483369
N. Keleminec, "Tradicionalna i nova mjerila uspješnosti poslovanja u malim, srednjim i velikim poduzećima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:483369