master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća

Blagec, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Blagec, I. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034

Blagec, Ivana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034

Blagec, Ivana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034

Blagec, I. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034

Blagec I. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034

I. Blagec, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034

Please login to the repository to save this object to your list.