University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Blagec, I. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec, Ivana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec, Ivana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec, I. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec I. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
I. Blagec, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034