Abstract | Kako se svakim danom razvija digitalna tehnologija, tako taj razvoj utječe i na
marketinške aktivnosti, pogotovo one promotivne. Brojni su ciljevi promotivnih aktivnosti, ali
najznačajniji se temelje na upoznavanju potrošača s novim proizvodom ili uslugom,
diferenciranju proizvoda, povećanju potrošačeve svijesti, naglašavanju vrijednosti određenog
proizvoda ili usluge te u konačnici povećanju prodaje. U promicanju promotivnih aktivnosti, ali
i u ostvarivanju njenih ciljeva važnu ulogu igra oglašavanje kao najznačajniji element
promotivnog spleta. U radu su izneseni teorijski aspekti oglašavanja kao dio promotivnog
spleta u digitalnom okruženju. U teorijskom dijelu rada pojašnjen je pojam promocije u
digitalnom okruženju, ali sam fokus stavljen je na oglašavanje. Osim samog pojma promocije,
definirane su i osnovne karakteristike, ciljevi te kanali promocije u digitalnom okruženju. U
nastavku rada navedene su i prednosti i nedostaci iste te je prikazan promotivni splet digitalnog
okruženja. U nastavku rada, u samom fokusu je oglašavanje, a opisan je također njegov
povijesni razvoj, osnovni ciljevi, vrste, prednosti i nedostaci istog, a sama cjelina zaokružena
je analizom digitalnom oglašavanja u Hrvatskoj. Na kraju rada, u istraživačkom dijelu, navedeni
su rezultati provedenog istraživanja čiji je cilj bio utvrditi svrhu digitalnog oglašavanja te odrediti
njegov utjecaj na ponašanje potrošača |