University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Martinović, S. (2020). Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović, S. (2020). 'Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović S. Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
S. Martinović, "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397