University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Information Systems Development
Cite this document
Sabljić, K. (2022). Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić, K. (2022). 'Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 30 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić K. Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2024 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
K. Sabljić, "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311