undergraduate thesis
Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima

Bočkaj, Bruna
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Bočkaj, B. (2022). Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj, Bruna. "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj, Bruna. "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj, B. (2022). 'Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 28 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj B. Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2023 January 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

B. Bočkaj, "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Please login to the repository to save this object to your list.