master's thesis
Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača

Čeke, Patricia
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Čeke, P. (2022). Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582

Čeke, Patricia. "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582

Čeke, Patricia. "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582

Čeke, P. (2022). 'Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582

Čeke P. Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582

P. Čeke, "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582

Please login to the repository to save this object to your list.