University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Organization
Cite this document
Bahun, S. (2023). ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun, Sandra. "ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun, Sandra. "ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun, S. (2023). 'ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 28 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun S. ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2023 [cited 2024 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
S. Bahun, "ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012