University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Ivanagić, I. (2023). Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić, Iva. "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić, Iva. "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić, I. (2023). 'Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić I. Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
I. Ivanagić, "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672