University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Ivanić, P. (2023). Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635
Ivanić, Patricija. "Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635
Ivanić, Patricija. "Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635
Ivanić, P. (2023). 'Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 28 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635
Ivanić P. Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2023 [cited 2024 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635
P. Ivanić, "Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635