master's thesis
Knowledge management as part of best practices for IT service management

Simona Jedvaj (2016)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development
Cite this document...

Jedvaj, S. (2016). Upravljanje znanjem kao dio najbolje prakse za upravljanje IT uslugama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:184173

Jedvaj, Simona. "Upravljanje znanjem kao dio najbolje prakse za upravljanje IT uslugama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:184173

Jedvaj, Simona. "Upravljanje znanjem kao dio najbolje prakse za upravljanje IT uslugama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:184173

Jedvaj, S. (2016). 'Upravljanje znanjem kao dio najbolje prakse za upravljanje IT uslugama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 21 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:184173

Jedvaj S. Upravljanje znanjem kao dio najbolje prakse za upravljanje IT uslugama [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2016 [cited 2019 August 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:184173

S. Jedvaj, "Upravljanje znanjem kao dio najbolje prakse za upravljanje IT uslugama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:184173