University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Organization
Cite this document
Božić, I. (2012). Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić, Ivana. "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić, I. (2012). 'Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 15 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
Božić I. Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2025 January 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578
I. Božić, "Informacijska tehnologija za podršku razvoja odnosa s klijentima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080578