prikaz prve stranice dokumenta Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada

Stopinšek, Neva
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Organization

Cite this document

Stopinšek, N. (2014). Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:113633

Stopinšek, Neva. "Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:113633

Stopinšek, Neva. "Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:113633

Stopinšek, N. (2014). 'Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 23 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:113633

Stopinšek N. Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2014 [cited 2022 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:113633

N. Stopinšek, "Komparativna studija elemenata poticajnog okruženja za učenje kao priprema za međunarodno tržište rada", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:113633

Please login to the repository to save this object to your list.