University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Information Systems Development
Cite this document
Crnjak, T. (2014). Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082
Crnjak, Tina. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082
Crnjak, Tina. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082
Crnjak, T. (2014). 'Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 13 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082
Crnjak T. Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2014 [cited 2025 January 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082
T. Crnjak, "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT-u podržano ITIL najboljom praksom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:250082