undergraduate thesis
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot

Barberić, Luka
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Theoretical and Applied Foundations of Information Sciences

Cite this document

Barberić, L. (2020). Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić, Luka. "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić, Luka. "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić, L. (2020). 'Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 21 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić L. Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2021 June 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

L. Barberić, "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Islandora Bookmark - Please login to use this feature