University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Information Systems Development
Cite this document
Ivanović, T. (2021). Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:038467
Ivanović, Tanja. "Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:038467
Ivanović, Tanja. "Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:038467
Ivanović, T. (2021). 'Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:038467
Ivanović T. Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2021 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:038467
T. Ivanović, "Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:038467