undergraduate thesis
Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama

Sabljić, Klara
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Sabljić, K. (2022). Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić, K. (2022). 'Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 24 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić K. Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2022 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

K. Sabljić, "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Please login to the repository to save this object to your list.