University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Čeke, P. (2022). Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke, Patricia. "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke, Patricia. "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke, P. (2022). 'Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 23 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke P. Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2023 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
P. Čeke, "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582