pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn foi:8095,thesis,"Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača","Gregurić, Ivica",,,,,,,, foi:8085,thesis,"Umjetna inteligencija u marketingu","Hren, Katarina",,,,,,,, foi:7993,thesis,"Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača","Predovan, Lara",,,,,,,, foi:7826,thesis,"Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke","Blagus, Paula",,,,,,,, foi:7768,thesis,"Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača","Vuk, Martina",,,,,,,, foi:7829,thesis,"Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju","Ivanić, Patricija",,,,,,,, foi:7765,thesis,"Marketing žamora","Detić, Ana-Marija",,,,,,,, foi:7825,thesis,"Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb","Dunaj, Andreja",,,,,,,, foi:7821,thesis,"Prihvaćenost sadržaja na Instagramu vezanog uz zdrave životne navike od strane generacije Z","Ivanović, Tanja",,,,,,,, foi:7822,thesis,"Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača","Ivanagić, Iva",,,,,,,, foi:7767,thesis,"Društveni CRM","Borak, Gabrijela",,,,,,,, foi:7766,thesis,"Influencerski marketing","Kaniški, Izabela",,,,,,,, foi:7763,thesis,"Marketing na društvenim mrežama","Golubić, Ena",,,,,,,, foi:7764,thesis,"Mobilni marketing","Kralj, Maja",,,,,,,, foi:7769,thesis,"Ponašanje generacije Z u online kupnji","Tomšić, Nikolina",,,,,,,, foi:7585,thesis,"Zaštita podataka u digitalnom marketingu","Čiko, Ivana",,,,,,,, foi:7481,thesis,"Lojalnost i zadovoljstvo kupaca","Dragčević, Magdalena",,,,,,,, foi:7480,thesis,"Tehnike unapređenja prodaje duhanskih supstituta","Ružman, Martina",,,,,,,, foi:7290,thesis,"Usporedba platformi za email marketing","Martinović, Sara",,,,,,,, foi:7314,thesis,"Komunikacija u prodaji","Đurasek, Petra",,,,,,,, foi:7342,thesis,"Marketing sadržaja u online novinarstvu","Musović, Lucija",,,,,,,, foi:7351,thesis,"Uloga i značaj društvenih medija u kriznom komuniciranju","Rihtarić, Ivan",,,,,,,, foi:7350,thesis,"Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača","Kulier, Luka",,,,,,,, foi:7251,thesis,"Angažiranje kupaca na društvenim mrežama","Novak, Martina",,,,,,,, foi:7250,thesis,"Ponašanja kupaca u online kupnji","Gerić, Ivana",,,,,,,, foi:7257,thesis,"Utjecaj direktnog marketinga putem interneta na ponašanje potrošača","Bogdan, Nikolina",,,,,,,, foi:7249,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji","Grudiček, Ines",,,,,,,, foi:7252,thesis,"Video marketing u funkciji privlačenja kupaca","Ljubić, Petra",,,,,,,, foi:7258,thesis,"Marketing turističkih destinacija","Stojko, Barbara",,,,,,,, foi:7256,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z","Pongračić, Anja",,,,,,,, foi:7259,thesis,"Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji","Lukša, Tea",,,,,,,, foi:7260,thesis,"Utjecaj marke na lojalnost kupaca","Bakšaj, Aneta",,,,,,,, foi:7187,thesis,"Facebook zajednica robnih marki","Erdelja, Katarina",,,,,,,, foi:7186,thesis,"Marketing putem utjecajnih osoba","Flegar, Rea",,,,,,,, foi:7190,thesis,"Primjena marketinških aktivnosti u svrhu poticanja mladih na volonterski rad","Žulić, Marija",,,,,,,, foi:7191,thesis,"Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača","Čeke, Patricia",,,,,,,, foi:7099,thesis,"Elektronički distributivni kanali","Šimunić, Viktoria",,,,,,,, foi:7108,thesis,"Uloga oglašavanja u kupnji","Mikulaš, Patricija",,,,,,,, foi:6896,thesis,"Marketinški splet u obiteljsko poljoprivrednom gospodarstvu","Bukovac, Barbara",,,,,,,, foi:6965,thesis,"Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu","Šarčević, Lidija",,,,,,,, foi:6967,thesis,"Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača","Miroić, Lucija",,,,,,,, foi:6934,thesis,"Važnost analitike u digitalnom marketingu","Čelig, Andrijana",,,,,,,, foi:6746,thesis,"Povezanost vrsta poruka i ponašanja","Golub, Laura",,,,,,,, foi:6860,thesis,"Primjena promotivnih aktivnosti u online trgovanju","Tomašek, Ivana",,,,,,,, foi:6862,thesis,"Primjena promotivnih aktivnosti u sportskom marketingu","Vardić, Ivan",,,,,,,, foi:6875,thesis,"Razvoj novog proizvoda","Erdelja, Miha",,,,,,,, foi:6861,thesis,"Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji","Cmrečnjak, Danijela",,,,,,,, foi:6718,thesis,"Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda","Obradović, Ana",,,,,,,, foi:6691,thesis,"Nove tehnologije u marketingu","Bestijanić, Ines",,,,,,,, foi:6693,thesis,"Prirodno oglašavanje","Sraga, Iva",,,,,,,, foi:6719,thesis,"Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupnji","Cingesar, Martina",,,,,,,, foi:6690,thesis,"Veliki podaci i njihov utjecaj na marketing","Halužan, Mia",,,,,,,, foi:6635,thesis,"Uloga baza podataka u digitalnom marketingu","Turk, Marija",,,,,,,, foi:6641,thesis,"Utjecaj COVID-19 pandemije na online prodaju iz perspektive potrošača i prodavača","Leskovar, Mihael",,,,,,,, foi:6611,thesis,"Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji","Vuk, Martina",,,,,,,, foi:6569,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Tomšić, Nikolina",,,,,,,, foi:6551,thesis,"Primjena velikih podataka u CRM-u","Antolić, Leonarda",,,,,,,, foi:6552,thesis,"Uloga ljudskih potencijala u poslovnom procesu","Kolarić, Ana",,,,,,,, foi:6510,thesis,"Online video oglašavanje","Ivanić, Patricija",,,,,,,, foi:6502,thesis,"Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju","Lisjak, Karla",,,,,,,, foi:6496,thesis,"Zadovoljstvo kupaca u online kupnji","Krušlin, Augustina",,,,,,,, foi:6498,thesis,"Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju","Medved, Marina",,,,,,,, foi:5926,thesis,"SEO kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Kozić, Vedran",,,,,,,, foi:6069,thesis,"Primjena društvenih mreža u malom i srednjem poduzetništvu","Vrban, Kristina",,,,,,,, foi:6184,thesis,"WordPress kao platforma za udruženi marketing","Raguž, Katarina",,,,,,,, foi:6224,thesis,"Uloga blokatora oglasa u internetskom oglašavanju","Oslić, Petra",,,,,,,, foi:6435,thesis,"Društvene mreže kao kanal komunikacije u marketingu","Mikić, Petar",,,,,,,, foi:6387,thesis,"Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z","Mišetić, Ante",,,,,,,, foi:6225,thesis,"Potencijali chatbot oglašavanja","Valentina, Munđar",,,,,,,, foi:6229,thesis,"Utjecajni marketing","Aleksandra, Osivnik",,,,,,,, foi:6285,thesis,"Marketing experience in gaming industry","Šarić, Ante",,,,,,,, foi:6226,thesis,"Online video oglašavanje","Lea, Treska",,,,,,,, foi:5881,thesis,"Upravljanje kanalima distribucije","Čeko, Saša",,,,,,,, foi:6402,thesis,"Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca","Barić, Sara",,,,,,,, foi:6247,thesis,"Oglašavanje kao dio promotivnog spleta u digitalnom okruženju","Magdalena, Škvorc",,,,,,,, foi:6400,thesis,"Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća","Martinović, Sara",,,,,,,, foi:6032,thesis,"Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju","Ačkar, Andrea",,,,,,,, foi:6272,thesis,"Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta","Perak, Ana",,,,,,,, foi:6034,thesis,"Upravljanje zadovoljstvom klijenata","Sečan, Marta",,,,,,,, foi:6246,thesis,"Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“","Bobek, Dajana",,,,,,,, foi:6018,thesis,"Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača","Kanižaj, Paula",,,,,,,, foi:6033,thesis,"Lojalnost klijenata","Gerić, Ivana",,,,,,,, foi:6017,thesis,"Ponašanje potrošača","Grudiček, Ines",,,,,,,, foi:6031,thesis,"Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata","Sedak, Helena",,,,,,,, foi:5996,thesis,"Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača","Čeh, Lucija",,,,,,,, foi:6020,thesis,"Donošenje odluka o kupnji","Flegar, Rea",,,,,,,, foi:6230,thesis,"Trendovi u mobilnom oglašavanju","Slunjski, Valentina",,,,,,,, foi:6021,thesis,"Uloga društvenih mreža u marketingu","Damiš, Ivona",,,,,,,, foi:6237,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji","Antolović, Ana",,,,,,,, foi:6026,thesis,"Utjecaj oglašavanja na ponašanje kupaca","Dravinski, Martina",,,,,,,, foi:6284,thesis,"Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača","Varga, Nikolina",,,,,,,, foi:5820,thesis,"Razvoj hibridnog modela koji povezuje Delphi metodu i neizrazite sustave za definiranje prodajne strategije mobilnih usluga","Mejaš, Petra",,,,,,,, foi:5532,thesis,"Digitalni marketing","Lorena, Šimić",,,,,,,, foi:5641,thesis,"Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga","Aristan, Mateja",,,,,,,, foi:5724,thesis,"Marketing putem društvenih mreža","Petek, Antonela",,,,,,,, foi:5560,thesis,"Primjena Clickstream analize u procesima CRM-a","Domagoj, Samardžić",,,,,,,, foi:5527,thesis,"Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika","Mirela, Andrijević",,,,,,,, foi:5794,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u marketingu","Mandić, Luka",,,,,,,, foi:5710,thesis,"Izravni marketing","Šuker, Mislav",,,,,,,, foi:5391,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača","Tomašek, Lucija",,,,,,,, foi:5738,thesis,"Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga","Brodnjak, Doris",,,,,,,, foi:5719,thesis,"Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača","Frinčić, Ana",,,,,,,, foi:5393,thesis,"Marketing stvari","Rabuzin, Lucija",,,,,,,, foi:5387,thesis,"Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji","Mesarić, Sanja",,,,,,,, foi:5709,thesis,"Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca","Kolarić, Ana",,,,,,,, foi:5715,thesis,"Upravljanje odnosima s klijentima na primjeru PBZ-a","Dominić, Silvija",,,,,,,, foi:5396,thesis,"Utjecajni marketing","Kadojić, Mirela",,,,,,,, foi:5400,thesis,"Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu","Tomičić, Doris",,,,,,,, foi:5711,thesis,"Internetski marketing","Antolić, Leonarda",,,,,,,, foi:5712,thesis,"Marketing putem elektroničke pošte","Leskovar, Mihael",,,,,,,, foi:5642,thesis,"Primjena marketinga usluga u osiguravajućem društvu","Medved, Marina",,,,,,,, foi:5395,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u marketingu","Ptiček, Monika",,,,,,,, foi:5482,thesis,"Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji","Marijan, Krobot",,,,,,,, foi:5675,thesis,"E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Čmarec, Jadranka",,,,,,,, foi:5723,thesis,"STP analiza","Vrhovec, Barbara",,,,,,,, foi:5513,thesis,"Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica","Bilokapić, Stipe",,,,,,,, foi:5392,thesis,"Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje","Leljak, Lucija",,,,,,,, foi:5713,thesis,"Marketinški planovi","Krušlin, Augustina",,,,,,,, foi:5714,thesis,"Marketinško upravljanje bazama podataka","Lisjak, Karla",,,,,,,, foi:5716,thesis,"Životni ciklus proizvoda","Štander, Roberta",,,,,,,, foi:5687,thesis,"Mobilni marketing i izvori nezadovoljstva primatelja poruka kod mobilnog oglašavanja","Patrik, Slamić",,,,,,,, foi:4126,thesis,"Životni ciklus proizvoda","Puček, Igor",,,,,,,, foi:4052,thesis,"Izravni marketing","Petrić, Bojana",,,,,,,, foi:4185,thesis,"Marketing u kulturi i umjetnosti","Srnec, Mia",,,,,,,, foi:3828,thesis,"Izrada prediktivnih modela u marketingu","Erna, Golubić",,,,,,,, foi:4148,thesis,"Osobna prodaja kao disciplina i osnove ponašanja prodavača","Pošpaić, Valentina",,,,,,,, foi:4387,thesis,"Marketing u turizmu","Ferdelja, Ana",,,,,,,, foi:3902,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u marketingu","Marta, Hundrić",,,,,,,, foi:4386,thesis,"Utjecajni marketing","Pršec, Antonio",,,,,,,, foi:3850,thesis,"Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“","Daria, Premuš",,,,,,,, foi:3901,thesis,"Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji","Odeljan, Petra",,,,,,,, foi:4438,thesis,"Marketing u bankarstvu","Radić, Ana-Marija",,,,,,,, foi:4514,thesis,"Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga","Bukvić, Arijana",,,,,,,, foi:4417,thesis,"Praćenje korisnika na webu","Petra, Tetec",,,,,,,, foi:4437,thesis,"Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama","Vukša, Ivana",,,,,,,, foi:4439,thesis,"Televizijski marketing kao dio izravnog marketinga","Magdalena, Škvorc",,,,,,,, foi:3900,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke","Kutnjak, Franja",,,,,,,, foi:3820,thesis,"Implementacija velikih vrsta podataka u CRM","Pero, Batinić",,,,,,,, foi:3825,thesis,"Marketinške paradigme digitalnog doba","Valentina, Kurtanjek",,,,,,,, foi:3852,thesis,"Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Doris, Cvetković",,,,,,,, foi:3826,thesis,"Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari","Petra, Šestak",,,,,,,, foi:3851,thesis,"Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije","Martina, Pahek",,,,,,,, foi:4224,thesis,"Izgradnja lojalnosti kupaca","Tkalčec, Anamarija",,,,,,,, foi:4374,thesis,"Prihvaćenost programa lojalnosti od strane generacije Y","Valentina, Munđar",,,,,,,, foi:4369,thesis,"Prodaja putem interneta","Gašparić, Karla",,,,,,,, foi:4370,thesis,"STP analiza","Antolović, Ana",,,,,,,, foi:4368,thesis,"Upravljanje promocijom","Bobek, Dajana",,,,,,,, foi:4350,thesis,"Upravljanje robnom markom","Bedić, Emina",,,,,,,, foi:4371,thesis,"Životni ciklus proizvoda","Črep, Mia",,,,,,,, foi:4372,thesis,"Marketinško upravljanje bazama podataka","Pikl, Lorena",,,,,,,, foi:4373,thesis,"Ponašanje potrošača","Lea, Treska",,,,,,,, foi:4049,thesis,"Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Erceg, Monika",,,,,,,, foi:3524,thesis,"Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca","Podoreški, Silvija",,,,,,,, foi:4222,thesis,"Izravni marketing","Gašparić, Tea",,,,,,,, foi:4227,thesis,"STP analiza","Kovač, Lucija",,,,,,,, foi:4054,thesis,"Upravljanje oglašavanjem","Cugovčan, Antonio",,,,,,,, foi:3721,thesis,"Praćenje ponašanja kupaca korištenjem velikih podataka","Horvat, Valentina",,,,,,,, foi:4244,thesis,"Virtualna i proširena stvarnost u marketingu","Šarić, Ante",,,,,,,, foi:4656,thesis,"Uloga segmentacije tržišta u marketingu","Radovanović, Isak",,,,,,,, foi:4053,thesis,"Upravljanje promocijom","Željezić, Gordana",,,,,,,, foi:3713,thesis,"Analiza e-trgovine na tržištu Sjeverne Hrvatske","Grabušić, Dubravka",,,,,,,, foi:3784,thesis,"Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima","Majstorović, Ana",,,,,,,, foi:4235,thesis,"Istraživanje tržišta","Đud, Dajana",,,,,,,, foi:3675,thesis,"Korištenje web stranica kao promotivnog sredstva u turističkoj djelatnosti međimurske županije","Klovar, Lara",,,,,,,, foi:3724,thesis,"Personalizacija u realnom vremenu","Valjak, Marko",,,,,,,, foi:3722,thesis,"Uloga velikih podataka na formiranje marketinških strategija","Hižak, Jelena",,,,,,,, foi:3723,thesis,"Upotreba velikih podataka u izradi prediktivnih modela","Jambrošić, Ines",,,,,,,, foi:3676,thesis,"Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača","Cesarec, Andreja",,,,,,,, foi:3958,thesis,"Obrada fotografija za marketinške svrhe","Glavaš, Manuela",,,,,,,, foi:3961,thesis,"Društveno odgovoran marketing","Djak, Ivana",,,,,,,, foi:3720,thesis,"Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije","Vidoni, Anamarija",,,,,,,, foi:3725,thesis,"Istraživanje tržišta u eri velikih podataka","Meštrović, Dubravko",,,,,,,, foi:4231,thesis,"Internetski marketing mikro i malih poduzeća","Mlatilik, Ines",,,,,,,, foi:4225,thesis,"Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji","Tomašek, Lucija",,,,,,,, foi:3731,thesis,"Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj","Pejnović, Lucija",,,,,,,, foi:4234,thesis,"Strategije određivanja cijene","Rabuzin, Lucija",,,,,,,, foi:4154,thesis,"Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda","Vardić, Ivan",,,,,,,, foi:3726,thesis,"Upravljanje odnosima s kupcima korištenjem velikih podataka","Hamzić, Edo",,,,,,,, foi:4238,thesis,"Društvena odgovornost i etika u marketingu","Leljak, Lucija",,,,,,,, foi:4145,thesis,"Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama","Čaćko, Dario",,,,,,,, foi:4229,thesis,"Upravljanje oglašavanjem","Mesarić, Sanja",,,,,,,, foi:3681,thesis,"Učinkovitost banner oglašavanja s pojavom bannerskog sljepila","Cvrlja, Josipa",,,,,,,, foi:4090,thesis,"Zemlja podrijetla kao nositelj marke","Grkavac, Magdalena",,,,,,,, foi:4050,thesis,"Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke","Ramljak, Katarina",,,,,,,, foi:1213,thesis,"Internet marketing i online društvene mreže","Beneta, Patricija",,,,,,,, foi:994,thesis,"Poznate osobe kao nositelji marke","Bradić, Robert",,,,,,,, foi:3196,thesis,"Životna vrijednost kupaca","Pomper, Petra",,,,,,,, foi:2707,thesis,"Gerilski marketing","Milak, Antonija",,,,,,,, foi:1097,thesis,"Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama","Kidjemet, Mateja",,,,,,,, foi:781,thesis,"Politike određivanje cijena","Stepanić, Vladimir",,,,,,,, foi:1033,thesis,"Uloga društvenih mreža u virusnom marketingu","Mikuljan, Martin",,,,,,,, foi:2678,thesis,"Uloga segmentacije u e-mail marketingu","Šinko, Filip",,,,,,,, foi:617,thesis,"Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta","Princ, Tomislav",,,,,,,, foi:2673,thesis,"Zadržavanje i vjernost kupaca","Šantek, Tajana",,,,,,,, foi:1326,thesis,"Optimizacija i marketing web stranica na web tražilicama","Zekić, Žana",,,,,,,, foi:1209,thesis,"Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta","Hustić, Ivana",,,,,,,, foi:581,thesis,"Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima","Tomičić, Doris",,,,,,,, foi:943,thesis,"Mobilno oglašavanje","Šalamon, Jurica",,,,,,,, foi:1532,thesis,"Viralni marketing","Križanec, Brigita",,,,,,,, foi:1647,thesis,"Emocionalna povezanost marke s potrošačima","Stančin, Kristian",,,,,,,, foi:2927,thesis,"Ciljni marketing","Krleža, Sandra",,,,,,,, foi:2269,thesis,"Maloprodajni katalozi","Filipović, Arijana",,,,,,,, foi:1708,thesis,"Elektronički marketing i online društvene mreže","Poljak, Melanija",,,,,,,, foi:3042,thesis,"Marketinško upravljanje bazama podataka","Đunđek, Marija",,,,,,,, foi:1287,thesis,"Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca","Štefan, Sara",,,,,,,, foi:2924,thesis,"Oglašavanje usmjereno djeci","Gazdek, Ana",,,,,,,, foi:595,thesis,"Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji","Horvat, Dario",,,,,,,, foi:2212,thesis,"Marketing putem društvenih mreža","Plahtarić, Ivana",,,,,,,, foi:3146,thesis,"Robinsonova lista","Habek, Ela",,,,,,,, foi:2140,thesis,"Upravljanje odnosima s kupcima u trgovini","Šarić, Branka",,,,,,,, foi:1432,thesis,"Marketing putem elektroničke pošte","Horvat, Valentina",,,,,,,, foi:1150,thesis,"Marketinški sustav konkurentske prednosti mikro poduzetništva i obrta","Magić, Maja",,,,,,,, foi:3350,thesis,"Utjecaj programa lojalnosti na zadovoljstvo i lojalnost kupaca","Majcen, Ena",,,,,,,, foi:901,thesis,"Upravljanje odnosima s javnošću","Dukarić, Jožica",,,,,,,, foi:3051,thesis,"Upravljanje veleprodajom","Franjević, Kristina",,,,,,,, foi:1793,thesis,"Elementi promotivnog spleta u internetskom marketingu","Lukanec, Dino",,,,,,,, foi:573,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca","Kičin, Ivan",,,,,,,, foi:2318,thesis,"Marketinške odluke maloprodaje","Ujvari, Denis",,,,,,,, foi:1168,thesis,"Promotivne aktivnosti na društvenim mrežama","Marić, Aleksandar",,,,,,,, foi:2506,thesis,"Praćenje ponašanja kupaca primjenom RFM analize","Bublić, Mario",,,,,,,, foi:2370,thesis,"Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge","Plastić, Matija",,,,,,,, foi:982,thesis,"Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača","Grgača, Gabrijela",,,,,,,, foi:2700,thesis,"Internetski marketing","Posedi, Maja",,,,,,,, foi:1461,thesis,"Određivanje životne vrijednosti kupaca","Rendulić, Suzana",,,,,,,, foi:1082,thesis,"Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji","Stančin, Kristian",,,,,,,, foi:2686,thesis,"Izgradnja lojalnosti kupaca","Toplek, Dijana",,,,,,,, foi:1864,thesis,"Aktivnosti unapređenja prodaje","Ladić, Jasmina",,,,,,,, foi:3109,thesis,"Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije","Jambrović, Petra",,,,,,,, foi:1863,thesis,"Upravljanje osobnom prodajom tvrtke Oriflame","Kelemen, Suzana",,,,,,,, foi:1615,thesis,"Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače","Brašnić, Katarina",,,,,,,, foi:2798,thesis,"Utjecaj internog marketinga na motivaciju zaposlenika","Šegović, Veronika",,,,,,,, foi:563,thesis,"Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija","Miloščić, Valentina",,,,,,,, foi:3063,thesis,"Prepoznavanje vlastitih kupaca","Blašković, Mihovil",,,,,,,, foi:1375,thesis,"Marketinške aktivnosti u javnoj vatrogasnoj postrojbi","Brkić, Milenko",,,,,,,, foi:639,thesis,"Odnosi s javnošću na društvenim mrežama","Ilić, Alen",,,,,,,, foi:725,thesis,"Rudarenje podataka u funkciji unapređenja zadovoljstva kupaca","Mehkek, Nikola",,,,,,,, foi:3160,thesis,"Upravljanje životnim ciklusom proizvoda","Balov, Viktor",,,,,,,, foi:1656,thesis,"Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima","Slunjski, Deni",,,,,,,, foi:2308,thesis,"Izgradnja lojalnosti kupaca","Ivačić, Darina",,,,,,,, foi:2702,thesis,"Marketing na društvenim mrežama","Ivačić, Mateja",,,,,,,, foi:3247,thesis,"Primjena proširene stvarnosti u marketingu","Rokov, Ozano",,,,,,,, foi:754,thesis,"Analitički CRM","Čižmešija, Antonela",,,,,,,, foi:3013,thesis,"Integrirana marketinška komunikacija","Bunić, Tanja",,,,,,,, foi:1611,thesis,"Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga","Kitner, Helena",,,,,,,, foi:2025,thesis,"Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom","Babić, Dajana",,,,,,,, foi:1030,thesis,"Televizija kao medij izravnog marketinga","Havoić, Marko",,,,,,,, foi:2905,thesis,"Upravljanje odnosima s klijentima upotrebom Sugar CRM programskog rješenja","Fajdetić, Igor",,,,,,,, foi:2876,thesis,"Maloprodajni katalozi i njihovo korištenje na području RH","Bogeljić, Vladimir",,,,,,,, foi:3049,thesis,"Komunikacija menadžera u multikulturalnom okruženju","Bojanić, Anita",,,,,,,, foi:1247,thesis,"Marketinški miks poduzeća ""Nokia""","Jakuš, Sanja",,,,,,,, foi:2530,thesis,"Marketing usmenom predajom","Rigo, Danijel",,,,,,,, foi:2908,thesis,"Oglašavanje putem Web stranice","Ostojić, Mirjana",,,,,,,, foi:895,thesis,"Mobilno poslovanje","Baksa, Siniša",,,,,,,, foi:2910,thesis," Komunikacija putem društvenih medija","Vučković, Sanjin",,,,,,,, foi:1628,thesis,"Osobna prodaja","Franjević, Tamara",,,,,,,, foi:1040,thesis,"Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga","Brkić, Alen",,,,,,,, foi:2408,thesis,"Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca","Babić, Šime",,,,,,,, foi:841,thesis,"Etičnost u oglašavanju","Višević, Jelena",,,,,,,, foi:3021,thesis,"Istraživanje za potrebe razvoja nove usluge","Kuzminski, Lea",,,,,,,, foi:2355,thesis,"Marketing usluga","Hajdinjak, Jelena",,,,,,,, foi:2316,thesis,"Pozicioniranje na tržištu","Horvatić, Nives",,,,,,,, foi:829,thesis,"Organizacijska komunikacija u kriznoj situaciji","Cajzek, Ksenija",,,,,,,, foi:1785,thesis,"Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta","Šebečić, Dijana",,,,,,,, foi:1812,thesis,"Utjecaj marke na lojalnost kupaca","Japek Korpar, Spomenka",,,,,,,, foi:614,thesis,"Elementi promotivnog spleta Internet marketinga","Šuman, Vedran",,,,,,,, foi:477,thesis,"Etičnost u izravnom marketingu","Sudec, Andreja",,,,,,,, foi:2664,thesis,"Poslovni modeli na internetu","Kovačić, Mateja",,,,,,,, foi:2152,thesis,"Uloga špeditera kao karike logističkog lanca","Klaić, Tomislav",,,,,,,, foi:1666,thesis,"Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju","Runac, Ivo",,,,,,,, foi:2894,thesis,"QR kodovi u marketingu","Letica, Zlatan",,,,,,,, foi:2259,thesis,"Geodemografska segmentacija tržišta","Živčec, Mateja",,,,,,,, foi:3038,thesis,"Oglašavanje putem društvenih mreža","Kolesarić, Vedran",,,,,,,, foi:2807,thesis,"Uloga carine u uvjetima pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji","Zadravec, Krunoslav",,,,,,,, foi:1902,thesis,"Kolaborativno upravljanje lancem opskrbe","Petrinić, Kristina",,,,,,,, foi:2147,thesis,"Strategija razvoja vanjskotrgovinske razmjene RH","Plantak, Mateja",,,,,,,, foi:1173,thesis,"Upravljanje integralnom logistikom","Peček, Saša",,,,,,,, foi:969,thesis,"Predviđanje ponašanja kupaca korištenjem RFM analize","Štefulj, Dejan",,,,,,,, foi:3494,"journal article","The importance of database marketing in social network advertising","Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir",,,,,,,, foi:1562,thesis,"Integrirani izravni marketing","Križnjak, Mario",,,,,,,, foi:1664,thesis,"Marketing baze podataka","Pavetić, Dražen",,,,,,,, foi:1032,thesis,"Marketing društvenih medija","Šestak, Matea",,,,,,,, foi:2743,thesis,"Direktne strane investicije i kolaborativni sporazumi u vanjskotrgovinskom poslovanju","Brezovec, Nikola",,,,,,,, foi:3239,thesis,"Tehnike prikupljanja podataka u upravljanju odnosima s klijentima","Božić, Ivana",,,,,,,, foi:1747,thesis,"Evaluacija i odabir tržišta u vanjskotrgovinskom poslovanju","Ribić, Vinko",,,,,,,, foi:2192,thesis,"Postizanje komparativnih prednosti logistikom","Posavec, Silvija",,,,,,,, foi:3490,"book chapter","Međunarodni/globalni marketing","Dobrinić, Damir",,,,,,,, foi:3491,"book chapter","Novi marketinški mediji","Dobrinić, Damir",,,,,,,,