prikaz prve stranice dokumenta Marketinški miks poduzeća "Nokia"
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinški miks poduzeća "Nokia"

Jakuš, Sanja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Jakuš, S. (2013). Marketinški miks poduzeća "Nokia" (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš, Sanja. "Marketinški miks poduzeća "Nokia"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš, Sanja. "Marketinški miks poduzeća "Nokia"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš, S. (2013). 'Marketinški miks poduzeća "Nokia"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Jakuš S. Marketinški miks poduzeća "Nokia" [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

S. Jakuš, "Marketinški miks poduzeća "Nokia"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.