prikaz prve stranice dokumenta Emocionalna povezanost marke s potrošačima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Emocionalna povezanost marke s potrošačima

Stančin, Kristian
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Stančin, K. (2016). Emocionalna povezanost marke s potrošačima (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin, Kristian. "Emocionalna povezanost marke s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin, Kristian. "Emocionalna povezanost marke s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin, K. (2016). 'Emocionalna povezanost marke s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Stančin K. Emocionalna povezanost marke s potrošačima [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

K. Stančin, "Emocionalna povezanost marke s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.