prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi

Oreški, Sanja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Oreški, S. (2013). Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:050458

Oreški, Sanja. "Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:050458

Oreški, Sanja. "Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:050458

Oreški, S. (2013). 'Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:050458

Oreški S. Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:050458

S. Oreški, "Komparativna analiza inteligentnih metoda u ispitivanju povezanosti slobodnog vremena i uspjeha učenika u školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:050458

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.