prikaz prve stranice dokumenta Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga

Očko, Kristijan
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.