Stručni rad - Poglavlje u knjizi
Novi marketinški mediji
U: Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.). Split: 2010. str. 323-331. urn:nbn:hr:211:329534


Citirajte ovaj rad

Dobrinić, D. (2010). Novi marketinški mediji. U D. Dobrinić, (Ur.), Osnove marketinga (str. 323-331). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:329534

Dobrinić, Damir. "Novi marketinški mediji." Osnove marketinga, Ur. Damir Dobrinić, 2010, str. 323-331. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:329534

Dobrinić, Damir. "Novi marketinški mediji." U Osnove marketinga, ur. Damir Dobrinić, 323-331. 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:329534

Dobrinić, D. (2010) 'Novi marketinški mediji' u Dobrinić, D. (ur.) Osnove marketinga str. 323-331. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:329534 (Datum pristupa: 28.03.2024.)

Dobrinić D. Novi marketinški mediji. U: D. Dobrinić, ur. Osnove marketinga. 2010. Str. 323-331. [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:329534

D. Dobrinić, "Novi marketinški mediji", Osnove marketinga, D. Dobrinić, Ur. 2010, str. 323-331. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:329534

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.