diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača

Tomašek, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Tomašek, L. (2019). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:007807

Tomašek, Lucija. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:007807

Tomašek, Lucija. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:007807

Tomašek, L. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:007807

Tomašek L. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:007807

L. Tomašek, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:007807

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.