prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji

Horvat, Dario
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Horvat, D. (2015). Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat, Dario. "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat, Dario. "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat, D. (2015). 'Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat D. Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

D. Horvat, "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.