prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta

Princ, Tomislav
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Princ, T. (2016). Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ, Tomislav. "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ, Tomislav. "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ, T. (2016). 'Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ T. Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

T. Princ, "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.