prikaz prve stranice dokumenta Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini

Horvat, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Horvat, I. (2014). Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615

Horvat, Iva. "Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615

Horvat, Iva. "Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615

Horvat, I. (2014). 'Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615

Horvat I. Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615

I. Horvat, "Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.