završni rad
Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima

Deni Slunjski (2013)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Slunjski, D. (2013). Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, D. (2013). 'Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski D. Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

D. Slunjski, "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275