prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima

Slunjski, Deni
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Slunjski, D. (2013). Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, D. (2013). 'Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski D. Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 26.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

D. Slunjski, "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.