prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge

Vuljak, Ivan
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Vuljak, I. (2012). Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:587569

Vuljak, Ivan. "Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:587569

Vuljak, Ivan. "Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:587569

Vuljak, I. (2012). 'Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:587569

Vuljak I. Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:587569

I. Vuljak, "Čimbenici koji utječu na kvalitetu e-usluge", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:587569

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.