diplomski rad
Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“

Premuš Daria (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Daria, P. (2018). Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“ (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559

Daria, Premuš. "Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559

Daria, Premuš. "Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559

Daria, P. (2018). 'Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559

Daria P. Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“ [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559

P. Daria, "Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559