završni rad
Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji

Lucija Tomašek (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Tomašek, L. (2017). Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677

Tomašek, Lucija. "Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677

Tomašek, Lucija. "Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677

Tomašek, L. (2017). 'Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677

Tomašek L. Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677

L. Tomašek, "Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677