završni rad
Uloga segmentacije tržišta u marketingu

Isak Radovanović (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Radovanović, I. (2017). Uloga segmentacije tržišta u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:805003

Radovanović, Isak. "Uloga segmentacije tržišta u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:805003

Radovanović, Isak. "Uloga segmentacije tržišta u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:805003

Radovanović, I. (2017). 'Uloga segmentacije tržišta u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:805003

Radovanović I. Uloga segmentacije tržišta u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:805003

I. Radovanović, "Uloga segmentacije tržišta u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:805003