Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
Citirajte ovaj rad
Štefan, M. (2024). Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan, Melanija. "Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan, Melanija. "Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan, M. (2024). 'Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan M. Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
M. Štefan, "Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244