@mastersthesis{foi:8594, author = {{Kapetan, Mislav}}, title = {{Istraživanje motivacije korisnika društvenih mreža prilikom praćenja sportaša u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{foi:8609, author = {{Kozar, Sara}}, title = {{Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:8592, author = {{Gabud, Gabriela}}, title = {{Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:8401, author = {{Švarbić, Lucija}}, title = {{Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{foi:8302, author = {{Halužan, Mia}}, title = {{Proširena stvarnost u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:8346, author = {{Pavić, Igor}}, title = {{STP analiza u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:8345, author = {{Ivas, Franka}}, title = {{Uloga velikih podataka u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:8360, author = {{Fraculj-Matole, Marta}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima}}, } @mastersthesis{foi:8313, author = {{Škaulj, Klara}}, title = {{Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara}}, } @mastersthesis{foi:8394, author = {{Lukša, Tea}}, title = {{Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:8402, author = {{Bakšaj, Aneta}}, title = {{Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @phdthesis{efos:5931, author = {{Bilić, Saša}}, title = {{Analitički okvir korisničkog vrednovanja uporabe centra dijeljenih usluga u subjektima državne uprave}}, } @mastersthesis{foi:8217, author = {{Ljubić, Petra}}, title = {{Marketing putem mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{foi:8242, author = {{Jerbić, Franka}}, title = {{Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija}}, } @mastersthesis{foi:8204, author = {{Hajdarović, Petra}}, title = {{Praćenje korisnika na webu}}, } @mastersthesis{foi:8213, author = {{Dananić, Dorotea}}, title = {{Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu}}, } @mastersthesis{foi:8212, author = {{Horvat, Leticija}}, title = {{Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:8146, author = {{Škorić, Ivan}}, title = {{Poslovni procesi prodaje i održavanja pametnih proizvoda i/ili usluga}}, } @mastersthesis{foi:8145, author = {{Cafuk, Tomislava}}, title = {{Primjena ekomanipulacije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:8159, author = {{Vresk, Anja}}, title = {{Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:8095, author = {{Gregurić, Ivica}}, title = {{Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:8085, author = {{Hren, Katarina}}, title = {{Umjetna inteligencija u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7993, author = {{Predovan, Lara}}, title = {{Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7969, author = {{Filip, Žarinčić}}, title = {{Prikupljanje i analiza podataka za potrebe sustava upravljanja odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:8035, author = {{Karlica, Ana}}, title = {{Primjena proširene stvarnosti u prodaji}}, } @mastersthesis{foi:8005, author = {{Srbljinović, Mateja}}, title = {{Upotreba kolačića u modeliranju ponašanja korisnika}}, } @mastersthesis{foi:7826, author = {{Blagus, Paula}}, title = {{Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke}}, } @mastersthesis{foi:7755, author = {{Banac, Nikola}}, title = {{Usporedba predviđanja potražnje u normalnim uvjetima poslovanja i pod utjecajem poremećaja}}, } @mastersthesis{foi:7768, author = {{Vuk, Martina}}, title = {{Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7829, author = {{Ivanić, Patricija}}, title = {{Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:7765, author = {{Detić, Ana-Marija}}, title = {{Marketing žamora}}, } @mastersthesis{foi:7825, author = {{Dunaj, Andreja}}, title = {{Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb}}, } @mastersthesis{foi:7821, author = {{Ivanović, Tanja}}, title = {{Prihvaćenost sadržaja na Instagramu vezanog uz zdrave životne navike od strane generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:7822, author = {{Ivanagić, Iva}}, title = {{Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7767, author = {{Borak, Gabrijela}}, title = {{Društveni CRM}}, } @mastersthesis{foi:7766, author = {{Kaniški, Izabela}}, title = {{Influencerski marketing}}, } @mastersthesis{foi:7763, author = {{Golubić, Ena}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7764, author = {{Kralj, Maja}}, title = {{Mobilni marketing}}, } @mastersthesis{foi:7769, author = {{Tomšić, Nikolina}}, title = {{Ponašanje generacije Z u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7585, author = {{Čiko, Ivana}}, title = {{Zaštita podataka u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7545, author = {{Bahun, Sandra}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA}}, } @book{efri:4151, author = {{Bodul, Dejan and Damjan, Matija and Gaspari, Francesco and Di Guardo, Giuseppina Agata and Jurić, Dionis and Zubović, Antonija and Alkier, Romina and Roblek, Vasja and Petrović, Nenad and Matanić Vautmans, Maja and Gelo, Filip and Hanák, Tomáš and Marović, Ivan and Kopečkova, Lucie and Mušanović, Jelena and Dorčić, Jelena and Stjepić, Ana-Marija and Suša Vugec, Dalia and Perinić, Lea and Denona Bogović, Nada and Čegar, Saša and Fatur Šikić, Tanja and Borozan, Djula and Šlogar, Helena and Bezić, Heri and Zagorac, Ivan and Kunštek, Viktorija and Beletić, Darwin and Vretenar, Nenad and Brkić, Marko and Sokolić, Danijela and Zdrilić, Iva and Beriša, Bono and Miljenović, Dejan and Gregurec, Iva and Galić, Lana and Višić, Josipa and Tomljanović, Marko and Sokolić, Danijela and Cvečić, Igor and Blažić, Helena and Buterin, Denis and Grgić, Josip and Vitezić, Neda and Dojčinović Drilo, Dejana and Vešligaj, Marko and Jošić, Hrvoje and Žmuk, Berislav and Pečarić, Mario and Jozipović, Šime and Ilievski, Andrej and Kuzmanić, Antonio and Dlačić, Jasmina and Marić, Joško and Morrone, Carla and Attias, Luca and Battisti, Daniela and Iacono, Giuseppe and Popovska, Jasmina and Škunca, Filip and Oreb, Marijana and Drezgić, Saša}}, title = {{Economics and business of the post COVID-19 world}}, } @mastersthesis{foi:7532, author = {{Jurković, Daniel}}, title = {{Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike}}, } @mastersthesis{foi:7405, author = {{Mikulić, Marija}}, title = {{Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu}}, } @mastersthesis{foi:7486, author = {{Mujanović, Dominik}}, title = {{Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije}}, } @mastersthesis{foi:7438, author = {{Bruno, Čolan}}, title = {{Upravljanje znanjem u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:7481, author = {{Dragčević, Magdalena}}, title = {{Lojalnost i zadovoljstvo kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7408, author = {{Podbojec, Alen}}, title = {{Primjena video tehnologija u poslovnoj prezentaciji tvrtki na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7480, author = {{Ružman, Martina}}, title = {{Tehnike unapređenja prodaje duhanskih supstituta}}, } @mastersthesis{foi:7295, author = {{Krasić, Matej}}, title = {{Digitalna transformacija procesa upravljanja odnosima s kupcima}}, } @mastersthesis{foi:7342, author = {{Musović, Lucija}}, title = {{Marketing sadržaja u online novinarstvu}}, } @mastersthesis{foi:7348, author = {{Kraljić, Luka}}, title = {{Suvremene metode predviđanja potreba kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7351, author = {{Rihtarić, Ivan}}, title = {{Uloga i značaj društvenih medija u kriznom komuniciranju}}, } @mastersthesis{foi:7350, author = {{Kulier, Luka}}, title = {{Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7251, author = {{Novak, Martina}}, title = {{Angažiranje kupaca na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:7250, author = {{Gerić, Ivana}}, title = {{Ponašanja kupaca u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7257, author = {{Bogdan, Nikolina}}, title = {{Utjecaj direktnog marketinga putem interneta na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7249, author = {{Grudiček, Ines}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:7252, author = {{Ljubić, Petra}}, title = {{Video marketing u funkciji privlačenja kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7255, author = {{Ratković, Adela}}, title = {{Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{foi:7212, author = {{Cvetko, Maja}}, title = {{Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:7240, author = {{Bartolec, Tin}}, title = {{Primjena optimizacije web mjesta (SEO) u sustavima elektroničke trgovine}}, } @mastersthesis{foi:7200, author = {{Herek, Monika}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem web stranica web portala s novostima}}, } @mastersthesis{foi:7258, author = {{Stojko, Barbara}}, title = {{Marketing turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{foi:7256, author = {{Pongračić, Anja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:7259, author = {{Lukša, Tea}}, title = {{Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji}}, } @mastersthesis{foi:7260, author = {{Bakšaj, Aneta}}, title = {{Utjecaj marke na lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:7187, author = {{Erdelja, Katarina}}, title = {{Facebook zajednica robnih marki}}, } @mastersthesis{foi:7186, author = {{Flegar, Rea}}, title = {{Marketing putem utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{foi:7190, author = {{Žulić, Marija}}, title = {{Primjena marketinških aktivnosti u svrhu poticanja mladih na volonterski rad}}, } @mastersthesis{foi:7191, author = {{Čeke, Patricia}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača}}, } @mastersthesis{foi:7096, author = {{Bočkaj, Bruna}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{foi:7099, author = {{Šimunić, Viktoria}}, title = {{Elektronički distributivni kanali}}, } @mastersthesis{foi:7108, author = {{Mikulaš, Patricija}}, title = {{Uloga oglašavanja u kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6958, author = {{Kordić, Iva}}, title = {{Digitalna transformacija - izazovi i prilike za procese oglašavanja}}, } @mastersthesis{foi:6896, author = {{Bukovac, Barbara}}, title = {{Marketinški splet u obiteljsko poljoprivrednom gospodarstvu}}, } @mastersthesis{foi:6965, author = {{Šarčević, Lidija}}, title = {{Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6967, author = {{Miroić, Lucija}}, title = {{Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6934, author = {{Čelig, Andrijana}}, title = {{Važnost analitike u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6790, author = {{Maruševec, Ivana}}, title = {{Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6771, author = {{Matijević, Valentina}}, title = {{CRM 3.0}}, } @mastersthesis{foi:6860, author = {{Tomašek, Ivana}}, title = {{Primjena promotivnih aktivnosti u online trgovanju}}, } @mastersthesis{foi:6862, author = {{Vardić, Ivan}}, title = {{Primjena promotivnih aktivnosti u sportskom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6875, author = {{Erdelja, Miha}}, title = {{Razvoj novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:6861, author = {{Cmrečnjak, Danijela}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6718, author = {{Obradović, Ana}}, title = {{Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:6691, author = {{Bestijanić, Ines}}, title = {{Nove tehnologije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6693, author = {{Sraga, Iva}}, title = {{Prirodno oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6719, author = {{Cingesar, Martina}}, title = {{Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6690, author = {{Halužan, Mia}}, title = {{Veliki podaci i njihov utjecaj na marketing}}, } @mastersthesis{foi:6594, author = {{Mudri, Lorena}}, title = {{Optimizacija web mjesta za potrebe CRM-a}}, } @mastersthesis{foi:6597, author = {{Ivanović, Tanja}}, title = {{Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6641, author = {{Leskovar, Mihael}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na online prodaju iz perspektive potrošača i prodavača}}, } @mastersthesis{foi:6611, author = {{Vuk, Martina}}, title = {{Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{foi:6569, author = {{Tomšić, Nikolina}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:6550, author = {{Kuštelega, Marija}}, title = {{Istraživanje uspješnosti tehnika građenja linkova na primjeru FOI-a}}, } @mastersthesis{foi:6544, author = {{Horvat, Katarina}}, title = {{Upotreba društvenih mreža za praćenje korisnika}}, } @mastersthesis{foi:6551, author = {{Antolić, Leonarda}}, title = {{Primjena velikih podataka u CRM-u}}, } @mastersthesis{foi:6552, author = {{Kolarić, Ana}}, title = {{Uloga ljudskih potencijala u poslovnom procesu}}, } @mastersthesis{foi:6510, author = {{Ivanić, Patricija}}, title = {{Online video oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6502, author = {{Lisjak, Karla}}, title = {{Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju}}, } @mastersthesis{foi:6497, author = {{Pomper, Sara}}, title = {{Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima u zdravstvenim ustanovama}}, } @mastersthesis{foi:6496, author = {{Krušlin, Augustina}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca u online kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6498, author = {{Medved, Marina}}, title = {{Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju}}, } @mastersthesis{foi:5926, author = {{Kozić, Vedran}}, title = {{SEO kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:6069, author = {{Vrban, Kristina}}, title = {{Primjena društvenih mreža u malom i srednjem poduzetništvu}}, } @mastersthesis{foi:6401, author = {{Šlogar, Ivan}}, title = {{Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika}}, } @mastersthesis{foi:6403, author = {{Žarinčić, Filip}}, title = {{Usporedba specijaliziranih alata za SEO optimizaciju web stranice}}, } @mastersthesis{foi:5963, author = {{Antolić, Petra}}, title = {{Primjena multimedije u oglašavanju na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:6224, author = {{Oslić, Petra}}, title = {{Uloga blokatora oglasa u internetskom oglašavanju}}, } @mastersthesis{foi:6435, author = {{Mikić, Petar}}, title = {{Društvene mreže kao kanal komunikacije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6387, author = {{Mišetić, Ante}}, title = {{Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z}}, } @mastersthesis{foi:6225, author = {{Valentina, Munđar}}, title = {{Potencijali chatbot oglašavanja}}, } @mastersthesis{foi:6229, author = {{Aleksandra, Osivnik}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:6279, author = {{Landripet, Nikolina}}, title = {{Uloga operacijskog menadžmenta u predviđanju potražnje - studija slučaja}}, } @mastersthesis{foi:6285, author = {{Šarić, Ante}}, title = {{Marketing experience in gaming industry}}, } @mastersthesis{foi:6226, author = {{Lea, Treska}}, title = {{Online video oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:5881, author = {{Čeko, Saša}}, title = {{Upravljanje kanalima distribucije}}, } @mastersthesis{foi:6402, author = {{Barić, Sara}}, title = {{Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6251, author = {{Tkalčec, Anamarija}}, title = {{Prihvaćenost e-trgovanja i m-trgovanja od strane kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6247, author = {{Magdalena, Škvorc}}, title = {{Oglašavanje kao dio promotivnog spleta u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{foi:6400, author = {{Martinović, Sara}}, title = {{Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća}}, } @mastersthesis{foi:6032, author = {{Ačkar, Andrea}}, title = {{Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju}}, } @mastersthesis{foi:6272, author = {{Perak, Ana}}, title = {{Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta}}, } @mastersthesis{foi:6034, author = {{Sečan, Marta}}, title = {{Upravljanje zadovoljstvom klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6246, author = {{Bobek, Dajana}}, title = {{Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“}}, } @mastersthesis{foi:6018, author = {{Kanižaj, Paula}}, title = {{Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6033, author = {{Gerić, Ivana}}, title = {{Lojalnost klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6017, author = {{Grudiček, Ines}}, title = {{Ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6031, author = {{Sedak, Helena}}, title = {{Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata}}, } @mastersthesis{foi:6243, author = {{Gašparić, Karla}}, title = {{Uloga optimizacije u online trgovanju}}, } @mastersthesis{foi:5996, author = {{Čeh, Lucija}}, title = {{Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:6016, author = {{Herceg, Martina}}, title = {{Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a}}, } @mastersthesis{foi:6011, author = {{Jurak, Elena}}, title = {{Praćenje korisnika na webu}}, } @mastersthesis{foi:6012, author = {{Dreven, Sandra}}, title = {{SEO analiza i optimizacija}}, } @mastersthesis{foi:6019, author = {{Frančić, Helena}}, title = {{Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini}}, } @mastersthesis{foi:6163, author = {{Alilović, Daria}}, title = {{Digitalna transformacija procesa marketinga}}, } @mastersthesis{foi:6013, author = {{Babuš, Karolina}}, title = {{Google AdWords oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:6014, author = {{Maras, Matea}}, title = {{Primjena Google Analytics alata u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:6015, author = {{Kastelan, Dunja}}, title = {{Primjena optimizacije web mjesta za tražilice (SEO) u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{foi:5999, author = {{Horvat, Matija}}, title = {{Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke}}, } @mastersthesis{foi:6020, author = {{Flegar, Rea}}, title = {{Donošenje odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6230, author = {{Slunjski, Valentina}}, title = {{Trendovi u mobilnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{foi:6021, author = {{Damiš, Ivona}}, title = {{Uloga društvenih mreža u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:6237, author = {{Antolović, Ana}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:6026, author = {{Dravinski, Martina}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{foi:6284, author = {{Varga, Nikolina}}, title = {{Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5823, author = {{Tkalčec, Patricija}}, title = {{Parametri strateškog upravljanja poslovnim procesima na konkretnom primjeru}}, } @mastersthesis{foi:5532, author = {{Lorena, Šimić}}, title = {{Digitalni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5641, author = {{Aristan, Mateja}}, title = {{Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5724, author = {{Petek, Antonela}}, title = {{Marketing putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{foi:5560, author = {{Domagoj, Samardžić}}, title = {{Primjena Clickstream analize u procesima CRM-a}}, } @mastersthesis{foi:5527, author = {{Mirela, Andrijević}}, title = {{Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika}}, } @mastersthesis{foi:5679, author = {{Bartolec, Tin}}, title = {{Primjena društvenih platformi za unapređenje procesa prodaje}}, } @mastersthesis{foi:5794, author = {{Mandić, Luka}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5752, author = {{Mihalina, Andrijana}}, title = {{Analiza potrošačke košarice primjenom pravila pridruživanja}}, } @mastersthesis{foi:5710, author = {{Šuker, Mislav}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5567, author = {{Leljak, Leo}}, title = {{Prikupljanje podataka o klijentima}}, } @mastersthesis{foi:5391, author = {{Tomašek, Lucija}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5787, author = {{Novosel, Alen}}, title = {{Aktivnosti upravljanja odnosima s klijentima u pridobivanju potencijalnih klijenata}}, } @mastersthesis{foi:5648, author = {{Talan, Patricija}}, title = {{Percepcija kvalitete komuniciranja i mogućnost obrazovanja učenika pripadnika manjinskih i većinskih nacionalnih grupa}}, } @mastersthesis{foi:5738, author = {{Brodnjak, Doris}}, title = {{Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5719, author = {{Frinčić, Ana}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:5551, author = {{Plantak, Sara}}, title = {{Uloga dobavljača u kreiranju proizvoda i proizvodnog procesa}}, } @mastersthesis{foi:5701, author = {{Borković, Marija}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. i Lidl Hrvatska d.o.o.k.d.}}, } @mastersthesis{foi:5393, author = {{Rabuzin, Lucija}}, title = {{Marketing stvari}}, } @mastersthesis{foi:5387, author = {{Mesarić, Sanja}}, title = {{Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:5709, author = {{Kolarić, Ana}}, title = {{Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca}}, } @mastersthesis{foi:5715, author = {{Dominić, Silvija}}, title = {{Upravljanje odnosima s klijentima na primjeru PBZ-a}}, } @mastersthesis{foi:5396, author = {{Kadojić, Mirela}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:5400, author = {{Tomičić, Doris}}, title = {{Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5711, author = {{Antolić, Leonarda}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{foi:5712, author = {{Leskovar, Mihael}}, title = {{Marketing putem elektroničke pošte}}, } @mastersthesis{foi:5642, author = {{Medved, Marina}}, title = {{Primjena marketinga usluga u osiguravajućem društvu}}, } @mastersthesis{foi:5395, author = {{Ptiček, Monika}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:5482, author = {{Marijan, Krobot}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:5700, author = {{Keleković, Ana}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu}}, } @mastersthesis{foi:5382, author = {{Smetiško, Nikolina}}, title = {{Procjena financijske sigurnosti poslovanja odabranih agencija za promidžbu}}, } @mastersthesis{foi:5754, author = {{Mandić, Robert}}, title = {{Analiza kupovnih navika u online okruženju}}, } @mastersthesis{foi:5675, author = {{Čmarec, Jadranka}}, title = {{E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:5723, author = {{Vrhovec, Barbara}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:5513, author = {{Bilokapić, Stipe}}, title = {{Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica}}, } @mastersthesis{foi:5392, author = {{Leljak, Lucija}}, title = {{Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje}}, } @mastersthesis{foi:5713, author = {{Krušlin, Augustina}}, title = {{Marketinški planovi}}, } @mastersthesis{foi:5714, author = {{Lisjak, Karla}}, title = {{Marketinško upravljanje bazama podataka}}, } @mastersthesis{foi:5716, author = {{Štander, Roberta}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4769, author = {{Šimek, Helena}}, title = {{Korištenje modernih tehnologija i društvenih mreža u rekreativnom sportu}}, } @mastersthesis{foi:4126, author = {{Puček, Igor}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4052, author = {{Petrić, Bojana}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:4185, author = {{Srnec, Mia}}, title = {{Marketing u kulturi i umjetnosti}}, } @mastersthesis{foi:3828, author = {{Erna, Golubić}}, title = {{Izrada prediktivnih modela u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:3844, author = {{Đurkin, Kristina}}, title = {{Uloga operacijskog menadžmenta u povećanju potražnje implementacijom e-trgovine}}, } @mastersthesis{foi:4387, author = {{Ferdelja, Ana}}, title = {{Marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{foi:4379, author = {{Magdić, David}}, title = {{Poslovno komuniciranje u sportu}}, } @mastersthesis{foi:3902, author = {{Marta, Hundrić}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4386, author = {{Pršec, Antonio}}, title = {{Utjecajni marketing}}, } @mastersthesis{foi:3850, author = {{Daria, Premuš}}, title = {{Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“}}, } @mastersthesis{foi:3901, author = {{Odeljan, Petra}}, title = {{Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{foi:4438, author = {{Radić, Ana-Marija}}, title = {{Marketing u bankarstvu}}, } @mastersthesis{foi:4514, author = {{Bukvić, Arijana}}, title = {{Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:4417, author = {{Petra, Tetec}}, title = {{Praćenje korisnika na webu}}, } @mastersthesis{foi:4437, author = {{Vukša, Ivana}}, title = {{Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:4439, author = {{Magdalena, Škvorc}}, title = {{Televizijski marketing kao dio izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:4441, author = {{Komes, Iva}}, title = {{Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Drvodjelac d.o.o. i Hrast – Export – Puklavec d.o.o.}}, } @mastersthesis{foi:3900, author = {{Kutnjak, Franja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke}}, } @mastersthesis{foi:3820, author = {{Pero, Batinić}}, title = {{Implementacija velikih vrsta podataka u CRM}}, } @mastersthesis{foi:3825, author = {{Valentina, Kurtanjek}}, title = {{Marketinške paradigme digitalnog doba}}, } @mastersthesis{foi:3852, author = {{Doris, Cvetković}}, title = {{Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:3826, author = {{Petra, Šestak}}, title = {{Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari}}, } @mastersthesis{foi:3851, author = {{Martina, Pahek}}, title = {{Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:4224, author = {{Tkalčec, Anamarija}}, title = {{Izgradnja lojalnosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:4374, author = {{Valentina, Munđar}}, title = {{Prihvaćenost programa lojalnosti od strane generacije Y}}, } @mastersthesis{foi:4369, author = {{Gašparić, Karla}}, title = {{Prodaja putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:4370, author = {{Antolović, Ana}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:4368, author = {{Bobek, Dajana}}, title = {{Upravljanje promocijom}}, } @mastersthesis{foi:4350, author = {{Bedić, Emina}}, title = {{Upravljanje robnom markom}}, } @mastersthesis{foi:4371, author = {{Črep, Mia}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:4444, author = {{Barušić, Danijela}}, title = {{Analiza poslovanja poduzeća za promidžbu i istraživanje tržišta u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{foi:3632, author = {{Sučić, Matea}}, title = {{Matematičko-statisitički modeli upravljanja opskrbnim lancima}}, } @mastersthesis{foi:3812, author = {{Martina, Korpar}}, title = {{Analiza skladišnog poslovanja u poduzećima na području Međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:4372, author = {{Pikl, Lorena}}, title = {{Marketinško upravljanje bazama podataka}}, } @mastersthesis{foi:4373, author = {{Lea, Treska}}, title = {{Ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:4049, author = {{Erceg, Monika}}, title = {{Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:4222, author = {{Gašparić, Tea}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{foi:4227, author = {{Kovač, Lucija}}, title = {{STP analiza}}, } @mastersthesis{foi:4054, author = {{Cugovčan, Antonio}}, title = {{Upravljanje oglašavanjem}}, } @mastersthesis{foi:3721, author = {{Horvat, Valentina}}, title = {{Praćenje ponašanja kupaca korištenjem velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4244, author = {{Šarić, Ante}}, title = {{Virtualna i proširena stvarnost u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4656, author = {{Radovanović, Isak}}, title = {{Uloga segmentacije tržišta u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4053, author = {{Željezić, Gordana}}, title = {{Upravljanje promocijom}}, } @mastersthesis{foi:3713, author = {{Grabušić, Dubravka}}, title = {{Analiza e-trgovine na tržištu Sjeverne Hrvatske}}, } @mastersthesis{foi:3784, author = {{Majstorović, Ana}}, title = {{Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima}}, } @mastersthesis{foi:4235, author = {{Đud, Dajana}}, title = {{Istraživanje tržišta}}, } @mastersthesis{foi:3675, author = {{Klovar, Lara}}, title = {{Korištenje web stranica kao promotivnog sredstva u turističkoj djelatnosti međimurske županije}}, } @mastersthesis{foi:3724, author = {{Valjak, Marko}}, title = {{Personalizacija u realnom vremenu}}, } @mastersthesis{foi:3722, author = {{Hižak, Jelena}}, title = {{Uloga velikih podataka na formiranje marketinških strategija}}, } @mastersthesis{foi:3723, author = {{Jambrošić, Ines}}, title = {{Upotreba velikih podataka u izradi prediktivnih modela}}, } @mastersthesis{foi:3676, author = {{Cesarec, Andreja}}, title = {{Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{foi:3961, author = {{Djak, Ivana}}, title = {{Društveno odgovoran marketing}}, } @mastersthesis{foi:3720, author = {{Vidoni, Anamarija}}, title = {{Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije}}, } @mastersthesis{foi:3725, author = {{Meštrović, Dubravko}}, title = {{Istraživanje tržišta u eri velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4231, author = {{Mlatilik, Ines}}, title = {{Internetski marketing mikro i malih poduzeća}}, } @mastersthesis{foi:4225, author = {{Tomašek, Lucija}}, title = {{Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:3731, author = {{Pejnović, Lucija}}, title = {{Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{foi:4234, author = {{Rabuzin, Lucija}}, title = {{Strategije određivanja cijene}}, } @mastersthesis{foi:4154, author = {{Vardić, Ivan}}, title = {{Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:3726, author = {{Hamzić, Edo}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima korištenjem velikih podataka}}, } @mastersthesis{foi:4238, author = {{Leljak, Lucija}}, title = {{Društvena odgovornost i etika u marketingu}}, } @mastersthesis{foi:4145, author = {{Čaćko, Dario}}, title = {{Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama}}, } @mastersthesis{foi:4229, author = {{Mesarić, Sanja}}, title = {{Upravljanje oglašavanjem}}, } @mastersthesis{foi:3681, author = {{Cvrlja, Josipa}}, title = {{Učinkovitost banner oglašavanja s pojavom bannerskog sljepila}}, } @mastersthesis{foi:4213, author = {{Pelivan, Ivana}}, title = {{Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika}}, } @mastersthesis{foi:4090, author = {{Grkavac, Magdalena}}, title = {{Zemlja podrijetla kao nositelj marke}}, } @mastersthesis{foi:4060, author = {{Rakarić, Ivan}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika knjižničnim uslugama}}, } @mastersthesis{foi:4050, author = {{Ramljak, Katarina}}, title = {{Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke}}, } @mastersthesis{foi:994, author = {{Bradić, Robert}}, title = {{Poznate osobe kao nositelji marke}}, } @mastersthesis{foi:3196, author = {{Pomper, Petra}}, title = {{Životna vrijednost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:2707, author = {{Milak, Antonija}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{foi:1097, author = {{Kidjemet, Mateja}}, title = {{Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama}}, } @mastersthesis{foi:781, author = {{Stepanić, Vladimir}}, title = {{Politike određivanje cijena}}, } @mastersthesis{foi:1033, author = {{Mikuljan, Martin}}, title = {{Uloga društvenih mreža u virusnom marketingu}}, } @mastersthesis{foi:2678, author = {{Šinko, Filip}}, title = {{Uloga segmentacije u e-mail marketingu}}, } @mastersthesis{foi:617, author = {{Princ, Tomislav}}, title = {{Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:2673, author = {{Šantek, Tajana}}, title = {{Zadržavanje i vjernost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1209, author = {{Hustić, Ivana}}, title = {{Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta}}, } @mastersthesis{foi:581, author = {{Tomičić, Doris}}, title = {{Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima}}, } @mastersthesis{foi:943, author = {{Šalamon, Jurica}}, title = {{Mobilno oglašavanje}}, } @mastersthesis{foi:1532, author = {{Križanec, Brigita}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{foi:1647, author = {{Stančin, Kristian}}, title = {{Emocionalna povezanost marke s potrošačima}}, } @mastersthesis{foi:940, author = {{Lukčić, Tina}}, title = {{Krizna komunikacija u privatnim i javnim organizacijama}}, } @mastersthesis{foi:2927, author = {{Krleža, Sandra}}, title = {{Ciljni marketing}}, } @mastersthesis{foi:2269, author = {{Filipović, Arijana}}, title = {{Maloprodajni katalozi}}, } @mastersthesis{foi:2924, author = {{Gazdek, Ana}}, title = {{Oglašavanje usmjereno djeci}}, } @mastersthesis{foi:595, author = {{Horvat, Dario}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{foi:901, author = {{Dukarić, Jožica}}, title = {{Upravljanje odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{foi:3051, author = {{Franjević, Kristina}}, title = {{Upravljanje veleprodajom}}, } @mastersthesis{foi:2318, author = {{Ujvari, Denis}}, title = {{Marketinške odluke maloprodaje}}, } @mastersthesis{foi:2506, author = {{Bublić, Mario}}, title = {{Praćenje ponašanja kupaca primjenom RFM analize}}, } @mastersthesis{foi:2370, author = {{Plastić, Matija}}, title = {{Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge}}, } @mastersthesis{foi:982, author = {{Grgača, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača}}, } @mastersthesis{foi:2700, author = {{Posedi, Maja}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{foi:1461, author = {{Rendulić, Suzana}}, title = {{Određivanje životne vrijednosti kupaca}}, } @mastersthesis{foi:3063, author = {{Blašković, Mihovil}}, title = {{Prepoznavanje vlastitih kupaca}}, } @mastersthesis{foi:1375, author = {{Brkić, Milenko}}, title = {{Marketinške aktivnosti u javnoj vatrogasnoj postrojbi}}, } @mastersthesis{foi:725, author = {{Mehkek, Nikola}}, title = {{Rudarenje podataka u funkciji unapređenja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{foi:3160, author = {{Balov, Viktor}}, title = {{Upravljanje životnim ciklusom proizvoda}}, } @mastersthesis{foi:1656, author = {{Slunjski, Deni}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima}}, } @mastersthesis{foi:754, author = {{Čižmešija, Antonela}}, title = {{Analitički CRM}}, } @mastersthesis{foi:2025, author = {{Babić, Dajana}}, title = {{Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom}}, } @mastersthesis{foi:1030, author = {{Havoić, Marko}}, title = {{Televizija kao medij izravnog marketinga}}, } @mastersthesis{foi:1247, author = {{Jakuš, Sanja}}, title = {{Marketinški miks poduzeća "Nokia"}}, } @mastersthesis{foi:2530, author = {{Rigo, Danijel}}, title = {{Marketing usmenom predajom}}, } @mastersthesis{foi:2908, author = {{Ostojić, Mirjana}}, title = {{Oglašavanje putem Web stranice}}, } @mastersthesis{foi:2910, author = {{Vučković, Sanjin}}, title = {{ Komunikacija putem društvenih medija}}, } @mastersthesis{foi:1628, author = {{Franjević, Tamara}}, title = {{Osobna prodaja}}, } @mastersthesis{foi:1040, author = {{Brkić, Alen}}, title = {{Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga}}, } @mastersthesis{foi:2408, author = {{Babić, Šime}}, title = {{Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca}}, } @mastersthesis{foi:3021, author = {{Kuzminski, Lea}}, title = {{Istraživanje za potrebe razvoja nove usluge}}, } @mastersthesis{foi:2355, author = {{Hajdinjak, Jelena}}, title = {{Marketing usluga}}, } @mastersthesis{foi:2316, author = {{Horvatić, Nives}}, title = {{Pozicioniranje na tržištu}}, } @mastersthesis{foi:1785, author = {{Šebečić, Dijana}}, title = {{Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta}}, } @mastersthesis{foi:614, author = {{Šuman, Vedran}}, title = {{Elementi promotivnog spleta Internet marketinga}}, } @article{foi:3494, author = {{Gregurec, Iva and Vranešević, Tihomir and Dobrinić, Damir}}, title = {{The importance of database marketing in social network advertising}}, } @mastersthesis{foi:8593, author = {{Perković, Ivana}}, title = {{Usporedba stavova kupaca o online kupnji u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim državama}}, } @mastersthesis{foi:8637, author = {{Jurić, Miljenko}}, title = {{Utjecaj umjetne inteligencije na upravljanje marketingom društvenih mreža}}, }